06-02-2012

Personal Photos #5

Poes wilde ook crackers met Boursain en besloot in mijn badjas te gaan hangen en te bedelen.

't Is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Inmiddels zitten we alweer dik in februari van 2012 en heb ik weer wat foto's verzameld op mijn telefoon. Tijd om ze met jullie te delen!



Bij m'n vriend thuis krijgen ze een pupje! Een Dobermann uit een goed nestje met stamboom. We zijn al een paar keer wezen kijken bij de pupjes en dit wordt 'm: Prince. Is 'ie niet lieeeef?

Prince <3

Koetsjiekoetsjie

Ik kreeg m'n H&M bestelling binnen waar onder andere deze heerlijke wollen sokken inzaten...

En mijn nieuwe, superwarme sloffen!
Voor de opleiding moesten we tekeningen verzamelen van leerlingen van verschillende leeftijden. Mijn groepje was de opdracht vergeten en vervolgens hebben we in een tussenuur zelf kindertekeningen gemaakt, haha. Dit was één van mijn tekeningen, zogenaamd van een kind van 6 jaar.

M'n prinsessenbed met roze dekbedovertrek, I love it! Wat slaapt een verschoond bed toch altijd fijn.

M'n verstandskiezen moeten er allevier uit. Deze foto is genomen nadat mijn eerste twee verstandskiezen eruit zijn gehaald. Wat deed het zeer en wat was het rot om te praten, eten en drinken! En ja, die dikke hamsterwang was ook niet bepaald charming...

Wat dit gore prakkie is? Griesmeelpap met chocoladepasta. Door m'n zere wang en kaken kon ik bijna niet eten omdat ik mijn mond niet goed open kon doen. Kauwen ging al helemaal niet, dus ik heb vier dagen lang alleen dit soort dingen gegeten.

In de toetsweek had ik een belangrijke toets, de casustoets. Hierbij mag je je boeken bij je houden, maar het is zeker niet zo gemakkelijk als het klinkt. Mijn tas zat stampvol met boeken. Nu maar afwachten of ik 'm heb gehaald!

Lotte & hartjes, twee handen op één buik. Er gaat geen dag voorbij zonder een hartje getekend te hebben. 
Voor 't eerst crackle nagellak op. En ook meteen voor 't laatst. Still not a fan, ik vind 't echt cheap ogen.

Rode lippies! Ik hou ervan. Ik vind matte, rode lippen eigenlijk mooier, maar op z'n tijd is een gloss ook wel mooi. Ik ben er niet mee naar buiten gegaan trouwens, het was al laat toen ik dit 'maakte'.

Big hair! En pluizig, dat dan weer wel. Mijn haar niet met conditioner wassen en slapen met een knotje geeft dan dit effect.

Een wedstrijd van Feyenoord kijken bij m'n vriend thuis. Hij zat helemaal klaar met z'n Feyenoordsokken, haha.

Uitslag van een grote toets op school, die ik moest herkansen. Op mijn computerscherm stond dat ik 'm had gehaald, en toen ik deze brief thuiskreeg stond er opeens een onvoldoende. Ik was al helemaal in paniek en vond het heel vreemd, en gooide twitter en facebook meteen vol met boze berichten. Bleek dat er nog een blad achter zat, en dat dit de uitslag van de vorige toets was (die ik toen dus niet had gehaald), haha. Dramaqueennnn!

Mijn favoriete bodybutter van The Body Shop is bijna op! :( Dit is de Wild Cherry bodybutter, die overigens limited edition is en altijd rond Kerst weer terug in het assortiment komt.

Maar gelukkig heb ik nog een voorraadje van de bodybutters van The Body Shop. Ik heb er momenteel 9, dat is wel even genoeg.
Aan de knutsel voor m'n stage! We gingen deze schaats maken, en ik moest natuurlijk wel even een voorbeeldje hebben.

Volgens m'n moeder hangt er altijd een slechte lucht in mijn kamer, onder andere door de computer. Volgens haar neemt deze cactus die slechte stoffen in zich op en zuivert hij de lucht. Oké, mam...

Slapen met een big-ass knot op m'n hoofd! Hoe doen jullie je haar als je gaat slapen? Ik doe het altijd boven op m'n hoofd in een knot, anders heb ik er zoveel last van!

Weer eens een LE nagellak van Essence op. Dit is Cut Off The Beige, uit de You Rock collectie.

Ik ben sinds een tijdje weer helemaal verslingerd aan de serie The O.C. en ik kijk het weer vanaf het eerste seizoen. Ik heb inmiddels in een paar dagen heel seizoen 1 al gekeken, en ik vind Ryan zoooo leuk!
De look die ik momenteel vaak draag: alleen wat highlighter in de binnenste ooghoek en met bruine oogschaduw laat ik de wimperaanzet wat voller lijken. Mascara, aardig wat blush en de Sleek Pout Polish in Powder Pink en gaan!

Vorige week was mijn laatste stagedag in groep 4 en natuurlijk heb ik ze getrakteerd op wat lekkers. Ik had nog een boel snoepjes over, maar niet genoeg om ze er allemaal nog eentje te geven, dus de rest nam ik lekker mee naar huis. Dat eindigde in één groot vreetfestijn.

Ik kwam thuis van school, zie ik opeens een nieuwe tv staan. Huh? When dit thát happen? Nu hebben we opeens een supermooie tv met 3D en full HD.

Even aan de wereld laten zien hoe lang m'n haar nu is. Ik moet echt naar de kapper, maar ik blijf het maar uitstellen!

De eerste sneeuw! Ik vond het meteen al doodeng om te lopen op straat, het wordt altijd zo glad!

Ja hoor, harstikke leuk die sneeuw. Wat ik minder leuk vind is dat heel Nederland meteen ontregeld is na een paar cm sneeuw en dat we allemaal moesten lopen omdat de bus niet op kwam dagen doordat er in heel gemeente Utrecht niet was gestrooid en het dus véél te glad was. Tof...

Maar het spelen in de sneeuw is ook leuk, natuurlijk! Ik ben de achterste, haha. Toen we pauze hadden kon ik niet laten om even snel het schoolplein op te rennen, waar een schoon kleedje sneeuw lag. Zonder jas! Het was niet eens zo heel koud.
That's all, folks! Ik ben benieuwd wat de komende week ons gaat brengen in verband met het weer. Ik hoop dat iedereen gewoon weer normaal met het openbaar vervoer kan zonder uren vast te staan (zoals ik, afgelopen vrijdag). Voor mij staat deze week een spannende eerste stagedag in mijn nieuwe stageklas te wachten. Ik krijg groep 7, superleuk!


Wat ga jij deze week zoal doen? En wat vind jij van het winterse weer?

Adverteerdirect