27-02-2012

Personal Photos #6


Tijd om weer wat foto's met mijn lieve bezoekers te delen! Weer een hoop onzinfoto's, maar ook een overload aan puppy cuteness. In mijn vorige Personal Photos konden jullie al zien dat ze bij mij vriend thuis een nieuw hondje hebben, een Dobermann pupje met de naam Prince. Natuurlijk staan er een paar leuke foto's van hem in deze blogpost!


Aaah, minder leuk! Ik opende 's ochtends mijn gordijnen en dit was was ik zag: een dikke, verse, nog druppelende spetterpoep van een vogel! Getsie!
Van iets heel smerigs gaan we over op iets heel lekkers, namelijk mijn favoriete chips op het moment: Onion Rings! Man, wat zijn deze lekker. 
Met mijn moeder en mijn zus Anna was ik dinsdag in Amersfoort. Tussen het winkelen door hebben we heerlijk gelunched in restaurant 't Kannetje. Mama nam een rosé, Anna een Beremuts (or something like that) en ik ging voor een groene thee.
Als lunch bestelde ik carpaccio, iets wat ik pas sinds kort lekker vind. Ik kreeg een heel groot bord vol met carpaccio, jammie! De dressing was met balsamico azijn gemaakt en met iets zoetigs. Ook zat er een klein beetje salade bij als garnituur en twee grote stukken brood. Ik heb genoten! 
Het zusje van mijn vriend is laatst met haar school naar Parijs geweest en voor mij nam ze deze sleutelhanger van de Eiffeltoren mee. Leuk en lief!
Joey was zo lief om zijn laptop aan mij uit te lenen en ik maak daar volop gebruik van. Vanuit bed kan ik dan mijn favoriete serie kijken: The O.C. Love it!
Zie hier, mijn favoriete zwarte oogschaduw. Dit is Captain of the Black Pearl van Catrice en hij is zó ontzettend gepigmenteerd! Echt ongelofelijk, en dat voor die paar euro's. Hij is helaas een keer gevallen en daardoor een beetje stuk, maar je kunt wel zien dat ik 'm al heel veel heb gebruikt!
Ahhhh, isn't he adorable? En hij groeit zo ontzettend hard!
Schatje! Prince heeft dit grote kussen in beslag genomen om vervolgens uitgebreid op te gaan liggen, haha.
Zo'n kleine pup kan wel bijten en krabben! Tijdens het spelen hapt Prince erop los, wat ervoor zorgt dat ik elke keer onder de krassen zit als ik bij Joey vandaan kom, haha.
Ik had weer eens zin om een wat zwaardere look te maken en dat uitte zich in deze goud met zwarte ooglook. 
M'n schoonzusje is vorige week alweer 16 jaar geworden! Kleine meisjes worden groot, haha. 

*smelt* Ahhhh!
Na het spelen valt de kleine Prince dan heel lief bij mij op schoot in slaap. Net een klein baby'tje!
Verder loop ik nu stage in een andere groep, namelijk groep 7. Natuurlijk heb ik een kennismakingsopdracht gedaan met de leerlingen, zodat we elkaar sneller konden leren kennen. Ze moesten hun hand omtrekken en in elke vinger iets over zichzelf schrijven. Vervolgens hebben we klassikaal alle handen bekeken en geluisterd naar wat op iedereens hand stond. Erg leuk! Bovenstaande was mijn hand met dingen over mijzelf.
Wauw, wat is de tijd snel gegaan. Opeens zijn mijn vriend en ik al vijf jaar samen! Dit had wel een plek in mijn agenda verdient, natuurlijk. 
Dit boek, genaamd Stargirl, had ik geleend van Jamilla. Ik heb er een eeuw over gedaan om hem uit te lezen, maar ik vond het wel een heel leuk boek. Heel bijzonder, ook. Het gaat over een speciaal meisje die zichzelf Stargirl noemt en allerlei bijzondere dingen doet. Op school valt ze in eerste instantie heel erg op, op een negatieve manier. Iedereen vindt haar vreemd in het begin, maar na een tijdje wordt ze juist heel populair. Ik ga niet vertellen hoe het verhaal verder gaat, maar het is echt een bijzonder verhaal waarin veel details worden beschreven.
Moe! Na een lange dag in bed kruipen en een grote knuffel erbij pakken is héérlijk.

Let's see... Hoe zie ik eruit als ik een knipoog geef? Haha, ik moet er altijd heel goed over nadenken als ik een knipoog wil geven, vaak is het dan ook alles behalve charmant als ik dat doe.
Tijdens het schaatsen op natuurijs (voor het eerst sinds 3 jaar ongeveer, yay!) kwamen Jamilla en ik een superschattig katje tegen. Ze was nog maar heel klein! Ze kwam heel lief naar ons toe en wilde steeds geaaid worden, haha.
Ik sta op schaatsen! Dit moest ik even aan mijn vriendje laten zien, die probeert me al 3 jaar op het ijs te krijgen, haha.

Jamilla & ik

Van Glossybox kregen de ambassadeurs een leuke box toegestuurd met lekkernijen, speciaal voor Valentijnsdag. Lief en lekker!

Prince voor het eerst met zijn pootjes in de sneeuw!
Haha, Prince houdt ervan om te bijten op het moment. Niet hard, maar op een speelse manier. Hij hapt vooral graag in neuzen en oren!

Nu is 'ie nog zo klein dat 'ie onder de tafel kan doorlopen... Over een paar maanden is hij bijna net zo hoog als de tafel!

Supergroot en leuk pakket gewonnen bij Beautyscene!

Verlate Valentijnsdag nagels. Dit is Dance Baby van China Glaze, trouwens.

En zo ziet mijn kamer eruit aan het einde van een middag. Als ik 's avonds naar bed wil moet ik eerst mijn hele bed opruimen, elke avond weer. Iets minder handig, haha.



Een boel puppyfoto's deze keer, maar ik kon het niet laten om jullie te laten zien hoe lief en schattig en klein Prince is! Volgende keer weer minder foto's van puppy's, hoor. Tenzij jullie aangeven dat jullie juist meer foto's willen zien, natuurlijk.

Fijne dag allemaal!

Adverteerdirect