19-03-2012

Mini nagellak haul!


Zaterdag was ik even in de stad en ik besloot toch maar te gaan kijken naar de Million Styles topcoats van Catrice. Natuurlijk was de topcoat die ik 't liefst wilde al uitverkocht, maar dat weerhield me er niet van om twee andere topcoats mee te nemen. Plus nog twee lakken van Essence en nog eentje van Catrice. Tijd voor een mini shoplog!





Van de Catrice Million Styles Effect topcoats nam ik er twee mee. Ik wilde het liefst Return Of Space Cowboys, maar die was al lang uitverkocht. Populaire topcoat! Ik zag Godfather Of Pearl liggen en bedacht me dat die er eigenlijk wel op lijkt, dus ik nam die maar mee. Ook Miss Money Penny sprong er wat mij betreft uit, dus ook die nam ik mee naar de kassa.


C06 Godfather Of Pearl is een duochrome topcoat. Als er geen licht op schijnt zien de glitters er niet zo bijzonder uit, dan zijn het gewoon zilveren glittertjes. Maar wanneer er licht op deze lak komt, zie je het prachtige duochrome effect en zie je opeens een heleboel paarse, groene en blauwe glitters. Love it! Echt een hele mooie topcoat. Hier komt zeker nog een NOTD van, binnenkort. Prijs: €2,99



Van C03 Miss Money Penny heb ik swatches gezien op andere blogs en die hebben me toch wel overgehaald om deze topcoat te kopen. Deze topcoat bevat héél veel roestkleurige glitters die een mooi bronzen laagje over elke basislak leggen. Ik ben hier heel benieuwd naar! Prijs: €2,99



In het Catrice schap zag ik nog de prachtige Grey's Kelly liggen, waar ik al een tijdje naar had zitten loeren. Ik kocht 'm steeds niet, maar ik besefte me dat ik nog niet zo'n kleur in mijn stash had en dat ik hem toch wel erg mooi vind. Van de nieuwe Nude Glam lakjes van Essence nam ik Toffee To Go mee, dit vond ik de mooiste lak uit deze lijn.



05 Toffee To Go uit de Nude Glam lijn van Essence is een - je raadt het al - nudekleurige lak. Toffee To Go is creamy en bevat geen glittertjes of speciale glans. Je kan nooit genoeg nude lakjes in huis hebben! Ik heb op meerdere blogs gezien dat deze erg dekkend is en dat 'ie de perfecte nude kleur heeft. Prijs: €1,29



640 Grey's Kelly is een bijzondere paarse kleur. Het is een bruin, paarse lak die je ook wel 'taupe' zou kunnen noemen. Op het moment ben ik gek op dit soort bijzondere kleuren, ze staan erg classy door de rustige aardetinten. Ook is Grey's Kelly creamy en zonder glitters. Prijs: €2.49



De 'dubbellakjes' van Essence vind ik echt heel gaaf. Ik heb de roze versie al, Shopping Trip In Soho, en die beviel me zo goed dat ik er nog wel eentje wilde proberen. Ik heb gekozen voor 05 Boys Are Back In Town. Deze Nail Colour³ (zoals ze eigenlijk heten) heeft één donkere, creamy kant en één topper met prachtige sheen. De creamy kant is donkerpaars en neigt naar grijs. Een bijzondere kleur! Erg vampy. De topper heet It's Just A Little Crush en deze bevat prachtige paarse, rode en blauwe shimmers. Ik ben heel benieuwd naar deze combinatie! Prijs: €2,79

Heb jij onlangs nog nagellak gekocht?

Adverteerdirect