18-03-2012

Naar de kapper geweest!


EINDELIJK! Ik ben eindelijk naar de kapper geweest! Al weken liep ik te verkondigen dat ik echt nodig naar de kapper moest, maar het kwam er steeds niet van. Dan had ik er eindelijk tijd voor, maar dan had ik geen zin. Vorige week ben ik eindelijk geweest. Mijn lange haar is eraf! Nou, niet helemaal. Maar wel een flink stuk. Vooral aan de voorkant is goed te zien dat ik naar de kapper ben geweest. Benieuwd naar voor- en nafoto's?


Mijn haar groeit ontzettend snel. Waar dat aan ligt weet ik niet, het is altijd al zo geweest. De een zal er ontzettend blij mee zijn, ikzelf vind het eerder vervelend. Begrijp me niet verkeerd, lang haar is echt mijn ding en ik zal het nooit héél kort knippen. Ik vind het alleen zo jammer dat het model er dan zo snel uitgroeit! Vooral de lagen groeien er altijd heel snel uit, wat als gevolg heeft dat mijn haar zo slap langs mijn gezicht gaat hangen en dat er van de natuurlijke slag in mijn haar niets meer is te zien.

Voor




Mijn haar was lang. Heel lang. De lagen waren er bijna helemaal uitgegroeid en het hing sluik langs mijn gezicht. Ook was het niet meer gezond aan de onderkant, er moest echt een stuk van af. Het voelde niet meer lekker zacht, werd (en bleef) pluizig en het zag er niet meer mooi uit. Hoogtijd voor de kapper!

Na





Zo, dat ziet er een stuk frisser en minder sloom uit! Ik ben vooral blij met hoe mijn haar nu weer mooi langs mijn gezicht valt en dat mijn natuurlijke slag weer terug is. De lagen zijn weer netjes bijgewerkt en er is zo'n 10 à 15 centimeter van af. Voor sommigen is dat misschien heel veel, voor mij niet. De kapster zei: 'Vind je het erg als er zo'n 7 cm van af moet?' Ik: 'Nee hoor! Doe er maar wat meer af, en de lagen mogen ook wel weer flink wat korter.' De kapster keek me vreemd aan, maar toen ik vertelde dat mijn haar zo snel groeit begreep ze het wel. Deze lengte vind ik zelf heel mooi, het is nog steeds lang, maar het staat gewoon veel vlotter! Ook is de pluis nu een stuk minder en voelt het weer lekker gezond aan. Ik ben helemaal gelukkig met mijn 'nieuwe haar'!

Het plaatje boven de inleiding heeft dus geen betrekking op mij, haha. Ik ben hartstikke blij dat er een stuk van mijn lange haar af is!

Ik heb overigens geen product in mijn haar op de voor- en nafoto's, zodat jullie mijn 'echte haar' goed kunnen zien en op die manier het verschil duidelijk zichtbaar zou zijn. Ook heb ik geen apparaten gebruikt om een model te creëren.

Brand maar los, wat vinden jullie ervan?

Adverteerdirect