25-03-2012

Personal Photos #7

Bron 
Er is weer wat tijd verstreken en in die tijd heb ik weer wat foto's op mijn telefoon verzameld om met jullie te delen. Wat je kunt verwachten? Eten, een dikke wang, school en stage, beautydingen, huisdieren en andere random foto's. Enjoy!





Yeah, oh yeah, yeah buddy!  Ik heb eindelijk mijn papiertje binnen. Jippie, eindelijk die propedeuse! Dat betekent ook dat ik nu éindelijk (hoe vaak kun je 'eindelijk' zeggen in zo'n kort stukje tekst) het eerste jaar heb afgerond en officieel in het tweede jaar van de lerarenopleiding zit. Dat werd tijd, verdorie!


Mijn vriend en ik hadden de hele middag en avond het huis voor ons alleen en besloten samen wat lekkers te koken. Zie hier, een ware keukenprinses in het wild! As if, haha. Ik mocht willen dat ik een keukenprinses was! Joey moest me heel precies en concreet, stap voor stap, vertellen wat ik moest doen (zodat ik het niet zou verpesten).


En dit was de maaltijd! Heerlijke risotto met paddenstoelen en súperlekkere varkenshaas. Ik heb bijna nog nooit zo'n lekker stukje vlees gegeten, haha. De saus hebben we ook helemaal zelf gemaakt, het hoofdingrediënt hiervoor was rode wijn. En het zag er trouwens ook prachtig uit, met dank aan mijn lieve vriendje die als kok in een restaurant werkt.


De eerste dag dat de zon zich besloot te vertonen en Prince wilde meteen buiten in z'n mand liggen. Voor het eerst! Net of 'ie er al jaren in ligt, haha. Wat is 'ie groot geworden, hè?! Herinneren jullie je de foto's uit mijn vorige 'Personal Photos' nog? Vergelijk even, ladies!


Ik was trots op mijn - bijna - perfecte winged liner en besloot er een foto van te maken. De andere kant was ook heel goed gelukt en ze waren zo goed als symmetrisch....


.... Totdat ik moest niezen terwijl de eyeliner nog nat was. Lekkere timing! Gelukkig kon ik 't met behulp van wat wattenstaafjes weer netjes maken.


Ik was onverwachts alleen thuis met 't avondeten en er was niet zoveel in huis om uitgebreid te kokerellen (niet dat ik dat kan, trouwens). Wat ik dan doe? Piccolini's uit de vriezer halen en om het toch nog gezond te laten lijken een tomatensalade maken en erbij opeten. Het was toch wel erg lekker!


Opeens had mijn zus haar rijbewijs gehaald, zonder het aan te kondigen. Ze kwam opeens aanrijden in haar auto, terwijl wij van niets wisten! Natuurlijk moesten we meteen even een ritje maken en gingen we ook maar meteen testen of ze al de skills had om door de McDrive te gaan.


Eén van de mislukte foto's voor het artikel over Marilyn Monroe. Hij is dan wel mislukt, maar ik vind 'm wel wat hebben. En ik vind de look stiekem nog steeds heel mooi!


Ik ben momenteel druk bezig met een grote opdracht voor m'n opleiding. Deze opdracht moet ik uitvoeren op stage en alles moet vanuit het initiatief en interesses en leerbehoeften van de leerlingen zijn. Uiteindelijk bleven er drie mogelijke thema's over en toen heeft elke leerling een top3 gemaakt van die thema's. Het thema 'dieren' heeft gewonnen, al zou je dat niet zeggen als je kijkt naar deze foto.


Pink Friday van de Nicki Minaj collectie van OPI. Wat is het toch een prachtkleurtje, en ook ideaal voor de lente!


Patatje speciaal, mag best af en toe. We halen bijna nooit patat en mijn moeder zou eigenlijk gewoon koken, maar toen kwam er iets tussen en besloten we een keer te zondigen.


Prince buiten in de weer met riet of stro, or something like that. Droppie! <3


En na een tijdje spelen was hij moe en besloot hij zich op een wel heel aparte plek zomaar neer te gooien. Half in de tuin, half op de tegels. Oké, het zal vast niet lekker hebben gelegen...


Oeps, hier was mijn moeder niet zo blij mee. Dikke, zwarte oogschaduwvlek in mijn net gewassen dekbed.


Jaaaa, ik hou van deze pakketjes! Helaas heb ik de helft uiteindelijk toch weer teruggestuurd, maar ach. Dat scheelt weer voor m'n portemonnee!


Deze oorbellen zaten ook in het H&M pakketje en die vond ik toch wel erg leuk. Lekker vrolijk voor de lente en de zomer!


Zo zag ik er de dag nadat mijn twee laatste verstandskiezen waren getrokken uit. Daar ging mijn strakke kaaklijn! Gelukkig was het maar tijdelijk.


Dit heerlijke *ahem* goedje nam ik drie keer per dag in, als pijnstiller. Het was ibuprofen in poedersubstantie en dat moest dan opgelost worden in water. Vies!


Nog steeds een dikke wang. Het innemen van mijn vloeibare pijnstiller ging dan ook niet zo makkelijk, ik moest heel erg mijn best doen om ervoor te zorgen dat niet al het vloeibare weer uit mijn mond liep.



Van mijn moeder kreeg ik dit suede jasje van Hema cadeau. Ik vind 'm zelf erg leuk! Hij is eigenlijk net iets te ruim (in de breedte), maar toch heb ik hem gehouden. Ik heb 'm al een paar keer gedragen en hij zit heel lekker!


Ik had weer eens zin om met mijn make-up te spelen, maar ik vond het resultaat toch niet zo geslaagd. De eyeliner zit niet netjes genoeg aan de binnenkant van mijn oog, helaas. Dat verpest de look, verder vind ik 'm wel oké. Het was geen blogpost-waardige look, maar ik vond 't wel leuk om hier een foto ervan neer te zetten.


Ik bestelde een zonnebril bij H&M, maar hij was toch wel héél groot. Hij neemt zo'n beetje de helft van mijn gezicht in beslag! Ik hou wel van grote zonnebrillen, maar deze net iets té. Ik heb 'm dan ook maar weer teruggestuurd.


Mijn moeder vroeg of ik wat ijs wilde. Ik riep: 'Ja, is goed!' Kwam ze naar boven met DIT! Jeetje, volgens mij wil iemand me vetmesten, haha.


Laatst heb ik weer bij Zoeva besteld en zo zaten de producten in de doos. Je ziet twee pigments, één Lip Crayon en de Bamboo kwastenset. Van de kwastenset komt nog een review, binnenkort.


Naar de première van The Hunger Games! Samen met überfangirl Jamilla, haha. Ik wist niet zo goed wat ik van de film moest verwachten (ik heb de boeken niet gelezen) maar hij was echt veel leuker en beter dan ik had verwacht. Wel een beetje eng, af en toe.


En bij een avondje bioscoop hoort natuurlijk ook een flinke bak met popcorn. Zoete, natuurlijk. We maakten deze foto om te laten zien dat de bak popcorn even groot was als mijn hoofd, haha.


Ik sluit deze blogpost af met deze schattige foto van Poes, die net als ik heel blij is dat het zonnetje zich weer wat vaker laat zien. Yay for spring!

Adverteerdirect