20-04-2012

Catrice Intensif'Eye Wet & Dry Shadow in 030 Vanilla Sky Ride


Eerder schreef ik al een positieve review over Charly's Chocolate Factory, een Intensif'Eye Wet & Dry Shadow van Catrice. Tijdens de fijne 1+1 gratis actie bij Kruidvat kocht ik nog zo'n mooie oogschaduw uit die lijn, omdat bovengenoemde zo goed is bevallen en dagelijks op mijn ooglid te vinden is. Deze keer koos ik voor 030 Vanilla Sky Ride, ook een populaire kleur.



De Intensif'Eye Wet & Dry Shadows zijn gebakken oogschaduws, die zowel nat als droog zijn aan te brengen. De lijn heeft niet voor niets het woord 'intensif' in de naam, de oogschaduws zijn namelijk heel gepigmenteerd en geven dus veel kleur af.



Zoals je kunt zien zit de gebakken oogschaduw in een doorzichtig, plastic doosje met daarop in holografische letters het merk en de naam van de lijn geschreven. Als je de oogschaduw openmaakt voel je meteen dat het een stevig systeem is, je hoeft dus niet bang te zijn dat het dekseltje snel af zal breken.



Vanilla Sky Ride ziet er prachtig uit in de pan. De oogschaduw is gebakken en komt daardoor aan het mooie motief, wat mij altijd doet denken aan een maanlandschap. Zo in het doosje zie je dat Vanilla Sky Ride voornamelijk een witgouden kleur is, met hier en daar een vleugje meer gelig goud. De oogschaduw glanst ontzettend mooi en bevat een superfijne microshimmer.

Ik zei hierboven al dat de oogschaduws uit deze lijn van Catrice zowel nat als droog kunnen worden aangebracht, maar zelf breng ik oogschaduw altijd droog aan. Ik vind het altijd een beetje geklieder worden met natte oogschaduw en ook het blenden gaat dan een stuk moeilijk.



Op de swatchfoto kun je zien hoe Vanilla Sky Ride eruit ziet wanneer zij droog wordt aangebracht en dat ziet er wat mij betreft perfect uit. De kleur is al intens genoeg en deze wordt nog intenser wanneer je een oogschaduwbasis van tevoren aanbrengt op het ooglid. Vanilla Sky Ride is erg gepigmenteerd en geeft makkelijk kleur af op het ooglid. De oogschaduw is lekker zacht en 'romig', je hoeft niet bang te zijn voor veel fall-out tijdens het gebruiken van dit product.

Zonder flits
Met flits
Op de foto's heb ik Vanilla Sky Ride op het hele ooglid aangebracht en ook gebruikt als highlighter op de jukbeenderen. Ik gebruik deze oogschaduw het liefst voor de binnenste ooghoek en een klein beetje op het bewegend ooglid, om zo voor een frisse blik te zorgen. Ook gebruik ik deze dagelijks als highlighter boven de blush, aangezien deze zorgt voor een subtiele glow op de huid.



Ik ben meer dan tevreden over Vanilla Sky Ride en ik gebruik de oogschaduw erg veel. De Intensif'Eye Wet & Dry Shadows van Catrice vind ik ontzettend fijn en ik hoop dat er nog veel meer kleuren worden uitgebracht in deze lijn!

De Intensif'Eye Wet & Dry Shadows van Catrice zijn te vinden bij Kruidvat en kosten €3,79 per stuk.

Wat is jouw ervaring met de Intensif'Eye Wet & Dry Shadows van Catrice?

Adverteerdirect