08-04-2012

NOTD: Happy Easter!


Vrolijk Pasen allemaal! Mijn Pasen is natuurlijk niet compleet zonder vrolijke kleurtjes op mijn nagels in de vorm van nail-art. Ik ben absoluut geen ster in het maken van mooie nagelcreaties, maar dit is een nail-art voor dummy's. Iedereen kan dit maken en het staat ook nog eens super vrolijk!



Je begint met een witte nagellak als basiskleur. Ik heb hiervoor Snow Motion! van Catrice gebruikt. Helaas is het nog niet eens zo makkelijk om een goede witte lak te vinden, ook bij deze van Catrice heb ik drie laagjes moeten gebruiken voor een egale, dekkende basis.



Als je de witte basis goed hebt laten drogen, pak je vijf lichte pastelkleurtjes erbij. Op elke nagel zet je stippen met één kleur. Ik heb zelf de regenboog gevolgd; ik begon met roze, toen kwam paars, daarna blauw, vervolgens groen en als laatst gebruikte ik pastelgeel. De stippen heb ik willekeurig gezet, ik wilde het niet te netjes maken. Ik heb de stippen gezet met behulp van een dotting tool, maar als je zoiets niet hebt kun je ook de achterkant van een naaispeld gebruiken.



De lichte kleuren die ik heb gebruikt, van links naar rechts:
- OPI Pink Friday (Nicki Minaj collectie)
- China Glaze Sweet Hook (Electropop collectie)
- HEMA Longlasting Nailpolish in 83
- ELF Mint Cream
- Claire's Pale Yellow



Daarna heb ik vijf kleuren gepakt die iets donkerder zijn dan de lichte pastelkleurtjes die ik hierboven heb gebruikt. Hiermee heb ik nog meer stippen gezet, weer met dezelfde dotting tool. Ik wilde niet dat de donkere stippen de lichte zouden overheersen, dus ik heb iets minder donkere stippen gemaakt. Wederom heb ik weer willekeurige stippen gezet, zonder een bepaald patroon te maken.



De donkere kleuren die ik heb gebruikt, van links naar rechts:
- OPI Shorts Story
- China Glaze Gothic Lolita
- Catrice Up in the Air
- Catrice I Sea You!
- HEMA Neon Nailpolish in 76




Even een sneldrogende topcoat er overheen and that's it! Nu heb je een supervrolijke, kleurrijke nail-art die goed bij de Paasdagen past, zonder er al teveel moeite voor te hebben gedaan. 

Hoe vier jij Pasen?

Adverteerdirect