25-05-2012

Personal Photos #10


Tijd voor een nieuwe Personal Photos! Deze maand was het weer nogal wisselvallig: zo hadden we nog geen twee weken geleden veel regen en liep ik nog met mijn winterjas buiten, nu is het al een week lang rond de 30 graden. Veel foto's met betrekking tot het zomerse weer, deze keer!




Dankzij mijn beugel, die ik nu bijna drie weken heb, kon ik alleen nog maar vloeibare dingen eten. Het deed zo'n zeer! Ik heb eerder een beugel gehad, maar ik moest toch weer erg wennen aan dat trekkerige gevoel aan m'n tanden.


Ik heb die pijnlijke dagen dan ook lekker doorgebracht in bed, met LA Candy om me te vermaken.


Het was een paar dagen geleden nog helemáál geen lekker weer! Het kwam met bakken uit de lucht, heel naar. Gelukkig zat ik veilig in m'n kamertje.


Voor Moederdag kocht ik een cadeautje van Lush voor mama, de vaste deodorant met patchouli. Ze is er heel blij mee!


Fruitige lunch met kiwi en banaan. Lekker gezond én fris!


Ik ben nog altijd tevreden over m'n All Round Concealer palette van Catrice, maar wat gaat 'ie snel op! Deze foto maakte ik vorige week, en inmiddels is de tweede concealer bijna op.


Van beste vriendin Jamilla kreeg ik een lief kaartje en een maskertje van Dr. van der Hoog, ter ere van het éénjarig bestaan van Lotte Loves Beauty. Zo lief!


Ik vind het stiekem nog steeds erg leuk om in vriendenboekjes te schrijven van leerlingen.Soms vind ik 't nog wel lastig om alle vragen te beantwoorden, als juf!


Mijn fijne Lush spulletjes. Alleen de Joy Of Jelly staat hier niet op! Wat een heerlijk merk is het toch ook, ik wil álle producten!


Mmmm, een mini ananasijsje. Deze was érg lekker, maar helaas binnen twee tellen op.


Mijn mentor draagt sinds ik bij haar stage loop ook altijd felle kleurtjes op haar nagels, en toen ze laatst op een markt aan het rondwandelen was zag ze een kraampje met allerlei felle lakjes. Deze nam ze voor me mee, zo leuk!


En hier is de blauwe nagellak in actie, met Million Styles topcoat van Catrice.


Doordat Prince al zo groot is vergeet ik soms dat het nog maar een puppy is, maar als 'ie zo lief ligt te slapen weet ik het weer al te goed. Ahhhh! <3


Waar zal ik eens mee gaan douchen? Het is leuk om veel keuze te hebben, maar dat maakt 't kiezen wel heel moeilijk!


Dat was even schrikken, ineens stonden er 's avonds laat een grote brandweerauto, een politiemotor, een politieauto en een ambulance in de straat. Wat er precies was is nog steeds niet duidelijk...


Wat een pigmentatie zeg, wauw! Dit is Oro Pearl van NYX, een losse oogschaduw. Hier maakte ik uiteindelijk deze look mee.


Nééé, ik wilde slapen maar ik moest mijn hele bed nog opruimen. Waarom maak ik toch altijd zo'n bende van mijn kamer?!


Uiteindelijk lag ik dan toch lekker in m'n bedje. Moe, make-uploos en klaar om te slapen.


Vorige week zaterdag had mijn familie een familiedag in Zeeland. Het was hartstikke lekker weer en we hebben lekker gewandeld.


Later op de middag zijn we ook nog lekker naar 't strand geweest. Het was ontzettend zonnig, we hadden echt geluk.


Lekker even de slippertjes uit en met de voeten in het zand. Mijn neefje vond mijn blauwe nagellak maar raar, trouwens.


Mama is helemaal into het kopen van oogpotloden, omdat ze steeds maar niet 'de perfecte kleur' voor haar ogen kan vinden. Alles wat ze koopt, maar wat uiteindelijk toch niet aan al haar eisen voldoet, krijg ik.


Zo ziet mijn dagelijkse look er op 't moment uit. Ik heb de zwarte eyeliner even ingewisseld voor bruine oogschaduw. Als het lekker weer is draag ik liever naturelle make-up, en bruin staat net even wat zachter dan zwart.


Voor 't eerst weer lekker in de tuin zitten, genieten van de zon!


Joey's auto is laatst kapot gegaan en we gingen meteen kijken voor een nieuwe auto. Daarvoor moesten we echter helemaal naar Lattrop, een dorpje in Twente. Dat was een lange zit, zeg!


Pijpenkrullen! Ik vind 't af en toe wel leuk om eens wat met mijn haar te doen. Hier had ik de krullen nog niet losser gemaakt, zo zag het er uit toen ik klaar was met de krultang.


Ik heb een jeans jacket! Wie had dat ooit gedacht? Jarenlang heb ik die dingen verafschuwd, maar nu heb ik er zelf eentje. Het staat zo leuk bij bloemenprintjes! Deze komt van H&M.


Omdat het zulk lekker weer was, besloten we lekker buiten te gaan gymmen met groep 7. Dat zouden we eigenlijk vaker moeten doen, de kinderen vonden 't geweldig en ik genoot er zelf ook met volle teugen van.


Na een lange stagedag op de fiets naar huis, mét zonnebril natuurlijk.


Gisteren hadden de leerlingen van mijn stageklas sportdag. Van 9.00u tot 15.00u hebben we in de brandende zon gestaan en het was rond de 30 graden. Ik riep de hele dag tegen de kinderen dat ze niet moesten vergeten zich in te smeren, en wie was er aan het einde van de dag het ergst verbrand? Ik! Au, au, au!


Om even af te koelen gingen Joey en ik naar het nieuwe Starbucks filiaal in De Meern, een stadje bij Utrecht. Lekker, zo'n milkshake!

Adverteerdirect