24-05-2012

Glossybox: Mei


Jippie, de nieuwe Glossybox is er! De mei editie staat in het teken van de favorieten van het team van Glossybox. Iedereen van het team van Glossybox heeft een eigen 'Affordable Favourite' aan de box toegevoegd en dat heeft voor een geweldige inhoud gezorgd!




Zoeva - Forever Eye Crayon (€4,50 full size!) 





"Het oogpotlood van Zoeva is een van mijn favoriete absolute favourites. Het blijft goed zitten, zelfs na een avond feesten." - Floor, PR Manager

Superleuk dat er een product van Zoeva in de Glossybox zit! Ik ben zelf erg gesteld op dit merk, vooral hun pigments vind ik geweldig. Ik ben dan ook heel benieuwd naar dit oogpotlood. De kleur die ik heb, Barista, vind ik fantastisch. Kijk die rode glittertjes! Hier ga ik absoluut nog een mooie ooglook mee maken.

Garnier - Miracle Skin Perfector (€9,99 full size!)




"Dagcrème primer, concealer, foundation, ik heb er soms gewoonweg geen tijd voor. De oplossing: BB Cream van Garnier. De crème smeert heerlijk en je hebt binnen een handomdraai een zomerse egale tint en een verzorgde huid!" - Rachelle, Customer Support/Operations

Van dit product heb ik eens een sample geprobeerd, die echter niet in de juiste kleur was. Nu heb ik het product in 02 - Lichte Huid, en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken op mijn gezicht. Zo op mijn arm lijkt de Skin Perfector vrij oranje en donker, maar ik ga het product natuurlijk ook nog op mijn gezicht aanbrengen en dan goed verdelen. Ik ben heel benieuwd naar deze BB Cream!

John Frieda - Full Repair Perfect Ends Deep Infusion (€9,99 full size!)


 
"Als beautyaddict heeft mijn haar veel te verduren: kleuren, föhnen, stylen. Het Full Repair Perfect Ends serum van John Frieda maakt mijn haar weer superzacht en glanzend." - Zelda, Brand Account Manager

Dit serum van John Frieda heb ik al in mijn kast liggen en ik gebruik het elke dag. Het is een ontzettend fijn serum dat lekker ruikt en je haar minder laat pluizen, maar niet vet maakt. Ik heb er al eens een stukje over geschreven! Dit serum geef ik dus weg aan een vriendin, ik weet zeker dat zij er net zo blij mee zal zijn als ik.

Dr. van der Hoog - Purity Reinigingsdoekjes (€4,99, full size!)

"Ik vind de doekjes van Dr. van der Hoog  lekker fris en heel handig als ik mijn gezicht wil reinigen, maar niet veel tijd heb. Ze bevatten geen parfum, parabenen of kleurstoffen en zijn dus heel puur." - Merle, Managing Director

Ik haal áltijd mijn make-up eraf voordat ik ga slapen, hoe laat het ook is. Als ik héél erg moe ben, zie ik dat echt als een rotklus. En wanneer ik ergens anders logeer is het ook niet altijd handig om mijn hele hebben en houwen mee te sjouwen. In zulke situaties komen deze reinigingsdoekjes dus goed van pas! Dat ze geen agressieve ingrediënten bevatten maakt het concept nog net iets aantrekkelijker voor de gevoelige huid rondom mijn ogen.

No-Ad - Aftersun Lotion (€4,99, full size!)


 
"Ik probeer mijn huid altijd goed te beschermen tegen de zon. Zo gebruik ik de No-Ad aftersun. Deze ruikt lekker en smeert gemakkelijk uit." - Jurriaan, COO

Dat deze aftersun lekker ruikt, is nogal een understatement. Ik vind de geur persoonlijk héérlijk, het product ruikt naar kokos in combinatie met zoete kauwgomballen. Echt, ik zal me hier braaf mee insmeren na zonnige dagen, met veel plezier!

Max Factor - Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara (€15,99)


 
"Deze mascara geeft lengte en volume, blijft goed zitten na een lange dag, droogt snel op, maar droogt mijn wimpers niet uit. Kortom, mijn wimpers best friend!" - Ivona, Junior Marketeer)

Mijn favoriete merk wat mascara's betreft is Max Factor. Deze variant heb ik echter nog nooit geprobeerd, dus ik ben heel benieuwd. Het borsteltje ziet er alvast goed uit, mijn voorkeur gaat altijd uit naar plastic borsteltjes met korte 'haartjes'.

Conclusie

Er zitten VIJF full size producten in deze Glossybox, wauw! Dat vind ik echt geweldig, aangezien het concept eigenlijk bestaat uit het ontdekken van nieuwe producten door samples te gebruiken die in de Glossybox komen. Nu heb je dus voor €12,50 vijf full size producten gekregen en 1 luxe sample. Beter kan bijna niet! Ik ben vooral benieuwd naar de BB Cream van Garnier, de mascara van Max Factor en de reinigingsdoekjes van Dr. van der Hoog.

De Glossybox kost €12,50 per maand, inclusief verzendkosten. Je betaalt per maand en je kunt je abonnement op elk moment opzeggen (je zit er dus niet voor een bepaalde tijd aan vast, je kunt eenvoudig opzeggen, wanneer je wilt). Ben je nog geen abonnee van Glossybox, maar wil je dit wel graag worden? Klik dan hier.

Adverteerdirect