07-05-2012

WIN: Colourbomb blush uit de Revoltaire collectie van Catrice


musthave van de Revoltaire collectie van Catrice is toch echt wel de prachtige blush met kleurverloop, Colourbomb. Ik plaatste van de week al een enthousiaste review over dit product, die kun je hier teruglezen. Toen ik in de plaatselijke Kruidvat stond, heb ik meteen nog een extra exemplaar van Colourbomb meegenomen... voor één van jullie! Dus, wil jij deze geweldige limited edition blush winnen? Lees dan verder wat je daarvoor moet doen!






Wat moet je doen om te winnen?


Verplicht:
- Volg mij via Bloglovin'
- Like dit artikel
- Laat een reactie achter dat je meedoet en wat je hebt gedaan om te winnen

Exra (voor elke extra komt je naam +1 keer op de lijst te staan van de fruitmachine):
- Tweet het volgende: "Win dé musthave uit de Revoltaire collectie van Catrice, de Colourbomb blush! Kijk op http://bit.ly/IAXvc8 @Lotte_dejonge"

De winactie loopt tot 27 mei, daarna kun je niet meer meedoen. De winnaar krijgt een mailtje, laat dus een geldig e-mailadres achter in het daarvoor bestemde vakje zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt. 

P.S. Heb je al meegedaan aan mijn andere winactie, om het éénjarig bestaan van Lotte Loves Beauty te vieren?

Adverteerdirect