06-05-2011

NOTD: Essence, Meet Me Now

 

Om maar even met de deur in huis te vallen: ik hou van nagellak. Véél. Het komt bijna nooit voor dat ik geen nagellak draag. Ik koop vaak nieuwe kleurtjes en kan dan niet wachten om ze op te doen! Ik heb ook eigenlijk nooit een kleurtje langer op dan 3 dagen, tenzij ik écht geen zin heb om m'n nagels te doen.
Ik zal ook best vaak NOTD's (Nail Of The Day) plaatsen, omdat ik het gewoon leuk vind om te laten zien! I looove nailpolish.
Momenteel heb ik de mooie kleur 'Meet me now' van de Essence Colour & Go lijn op mijn nagels. Echt heel zomers is het niet, maar ik heb deze afgelopen week gekocht en wilde hem dus graag opdoen. De nagellak van de Essence Colour & Go lijn lakt trouwens erg fijn, totaal niet stroperig en hij droogt redelijk snel. Ook hoefde ik maar twee laagjes te gebruiken.

Adverteerdirect