22-06-2011

NOTD: HEMA 'Babyblue'

Ik heb nu toch een leuk nagellakje gekocht bij de HEMA! Ik zag deze liggen en ik dacht: die móet ik hebben! Ik had nog geen echt babyblauw kleurtje in mijn stash (wel Am I Blue Or Green van Catrice, maar die vind ik niet babyblauw) en kon deze dus niet laten liggen. HEMA komt af en toe met een paar limited edition nagellakjes, en als ik het goed heb was dit pareltje daar één van. Ik geloof dat dit een pastelkleurcollectie (hoera voor zelfbedachte woorden!) was, want ik zag naast deze mooie blauwe nog een lila kleurtje en een mintgroene liggen. Maar zulke kleuren heb ik al, dus besloot ik alleen deze mee te nemen. Hij kostte rond de 2 à 3 euro.





Isn't it pretty?! Ik ben er gek op! En nog meer goed nieuws: hij dekt goed, na 2 laagjes heb je echt volledige dekking! En dan heb ik zelfs nóg meer goed nieuws voor jullie: hij chipt totaaaal niet snel, ik heb hem nu 4 dagen op en ik heb zelfs nog geen tipwear! Wel heb ik er een topcoat overheen gedaan, maar dat doe ik eigenlijk altijd, dus dat staat er los van, aangezien ik altijd dezelfde gebruik.

Zoals jullie merken ben ik echt heel erg te spreken over dit lakje van de HEMA. Het enige minuscule minpuntje dat ik kan bedenken, is dat hij geen naam heeft. Hij 'heet' namelijk: 83. Pretty boring, right? Ach. In ieder geval, I LOVE IT!

Adverteerdirect