01-07-2011

NOTD: Moody Model & Scale 06


Zoals jullie weten heb ik laatst mijn allereerste flakies aangeschaft! Ik ben er zóoo blij mee! De groene/blauwe variant heb ik meteen op gedaan.



Eerst heb ik mijn nagels gelakt met een donker- en petrolgroene kleur van H&M: Moody Model.






Vervolgens heb ik Scale 06 van Golden Rose (de flakies) erover heen gelakt. Eén laagje was meer dan voldoende! Ik vond het moeilijk om het effect goed op de foto vast te leggen, vandaar dat ik maar meerdere foto's heb genomen. Het lakje met flakies ruikt trouwens wel heel gek, vind ik. Niet echt naar nagellak, maar meer naar... hele sterke lijm? Ik weet het niet precies, ik ben slecht in geuren omschrijven, maar het ruikt heel gek! Maar dat maakt verder niet uit, ik wilde het gewoon even melden, haha.


Ik vind het echt heel tof, ik kreeg ook allemaal positieve reacties op school en iedereen wilde weten hoe ik dat had gedaan (haha, jullie zouden het allemaal natuurlijk wel weten als je zoiets op straat zou zien, maar mensen op school houden zich niet zo bezig met nagellak etc.)

Wat vinden jullie van flakies? Hebben jullie er al ervaring mee?

Adverteerdirect