22-08-2011

Lolita Lempicka

Voor mijn verjaardag kreeg ik onder andere twee nieuwe parfums, waar ik altijd erg blij mee ben. Lolita Lempicka stond al tijden op mijn denkbeeldige parfumwishlist, dus toen ik iets mocht uitzoeken van mijn schoonouders- en zusje, hoefde ik niet lang na te denken!




Allereerst: het flesje! Ik ben helemaal verliefd op deze flacon. Lolita Lempicka heeft de vorm van een appel. De flacon is lila met gouden accenten en is vrij doorzichtig. Ik vind dit wel fijn, zo kan ik goed zien hoeveel parfum er nog in zit!

De parfum zelf komt uit het steeltje van de appel, wanneer je hier op drukt. Vlak onder het steeltje zit een hartje gegraveerd, in het gouden stuk. Leuk detail!

Dit parfum ruikt wat zwoeler en zwaarder dan de parfums die ik normaal gesproken draag. Mijn parfumstash bestaat voornamelijk uit zoete, fruitige, girlygirl geuren. Lolita Lempicka is dus een totaal andere soort geur, voor mij! De noten van Lolita Lempicka:

Top:Anijs
Klimop

Hart:Viooltjes
Amarena kers
Iris

Basis:Vanille
Praline
Muskus
Tonkaboon
Vetiver

De geuren die voor mijn gevoel het meest naar boven komen zijn vanille, muskus en anijs. Echt heerlijk! Lolita Lempicka kan je prima overdag dragen, maar voor op een feestje kan hij ook goed, doordat hij wel vrij sterk is.

De geur blijft overigens erg lang hangen. Dit komt waarschijnlijk ook doordat mijn versie een eau de parfum is, wat betekent dat het parfum iets geconcentreerder is dan bij een eau de toilette. Ik heb niet het idee dat ik dit parfum gedurende de dag nog een keer hoef bij te spuiten, wat natuurlijk erg fijn is, want zo bespaar je ook parfum!

Dit is mijn nieuwe favoriete parfum. Ik ben er gek op! Ik heb de eau de parfum van 20 ml, die bij mijn parfumerie 19,95 euro kost.

Zijn jullie al bekend met Lolita Lempicka parfum?

Adverteerdirect