23-08-2011

Mijn producten van The Body Shop


Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, vind ik The Body Shop een heel fijn merk en heb ik dan ook al aardig wat producten verzameld. Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb van The Body Shop, en beschrijf ik kort welke producten ik fijn vind en welke wat minder.



Ik heb twee bodyscrubs. Links zie je de Cranberry Joy scrub, die uit een speciale collectie kwam, rechts zie je de citroen scrub uit het gewone assortiment. Met de cranberry scrub ben ik erg tevreden, maar die is helaas niet meer te koop. De citroen scrub vind ik echter minder fijn; hier zit heel veel olie in en het potje lekt ontzettend! Wat ik ook doe, hoe stevig ik 'm ook dichtdraai, de olie komt er op de een of andere manier uit...


Mijn favoriete lippenbalsems! Dit zijn de Born Lippy's. Ik heb er 4: watermeloen, aardbei, framboos, en mango/perzik. Ook zie je een andere soort lippenbalsem, in de smaak/geur citroen. Met deze 5 lippenbalsems ben ik ontzettend blij! Ze ruiken/smaken lekker, blijven lang zitten en verzorgen je lippen. Enige minpunt: je moet met je vinger in het potje om er product uit te halen (al zou het natuurlijk ook met een kwastje kunnen).


Ik heb drie producten uit de Rainforest lijn. Boven zie je een haarmasker, die erg fijn is en je haar goed verzorgd en weer glad maakt. Daaronder zie je de shampoo en de conditioner. Deze zijn ook fijn! Ze maken mijn haar goed schoon en glad. Ik ben alleen niet zo weg van de geur; ze ruiken naar honing, en daar houd ik niet zo van.


Hier zie je twee gewone bodylotions. De bovenste is bijna op, dat is de Moringa Milk bodylotion. Deze ruikt heerlijk naar bloemetjes! Daaronder zie je de Pink Grapefruit Puree bodylotion, die vrij zurig ruikt, maar toch ook wel zoet. Met beide ben ik heel tevreden! Ik weet zeker dat ik deze allebei helemaal op ga maken.


De douchegels van The Body Shop zijn denk ik de meest bekende producten. Ik heb er drie: Pink Grapefruit, Strawberry en Citroen. Over deze drie douchegels heb ik vrij weinig te zeggen: ze ruiken lekker en maken de huid goed schoon. Het enige wat anderen misschien vervelend zouden kunnen vinden, is dat deze douchegels niet/weinig schuimen (doordat er geen echte zeep in zit).


De bodybutters! Yes! Ik ben fan van deze heerlijke boters voor je lichaam. Ze zijn ontzettend voedend. Mijn huid is altijd heel droog als ik uit de douche kom, vaak heb ik niet genoeg aan een gewone bodylotion. Deze butters zijn vrij dik, maar wel romig. Ik ben gek op ze! De twee bovenste zijn Wild Cherry en Papaya, de drie onderste zijn Love Etc., Coconut en Strawberry. Mijn favoriet is Wild Cherry. Deze is dan ook al bijna op!


Van de Vitamin E lijn heb ik twee producten: de Face Mist en het Moisture Serum. De face mist is heel prettig om je make-up mee te setten, of om je gezicht gewoon even te verfrissen. Het serum heb ik nog niet zo lang, hier zal ook nog een review over komen. Hier kan ik nog niet zoveel over zeggen!


Links op deze foto zie je de Cucumber Cleansing Milk. Dit product is echt ontzettend fijn. Het is mintgroen, ruikt naar komkommer, is zacht, en verwijderd je gezichtsmake-up in no time! Rechts op de foto zie je de Carrot Moisture Cream. Dit is eigenlijk een dagcrème, maar ik vind hem daar iets te voedend voor. Ik gebruik deze soms als nachtcrème, als ik last heb van droge plekjes in mijn gezicht.


En dan, als laatst, mijn enige echte make-up product van The Body Shop: mijn nieuwe blush! Dit is blush 02: coral. Hier komt nog een klein artikel over, maar ik kan jullie alvast vertellen dat 'ie echt heel mooi is!

Oja, en ik heb ook nog een shitload aan testertjes en samples liggen! Deze heb ik echter niet op de foto gezet.

Zo, dat was het dan! Ik had eigenlijk meer dan ik dacht, haha. Er komt vast nog een heleboel bij, want The Body Shop is mijn favoriete merk als het gaat om lichaams- en gezichtsverzorging.

Zijn jullie ook fan van The Body Shop? Welke producten vinden jullie het fijnst?

Adverteerdirect