28-12-2011

Mijn make-up collectie - stashfilmpje!

Persoonlijk vind ik het geweldig om stashfilmpjes van anderen te zien. Even een virtueel kijkje nemen in de make-up collectie van een ander, zo leuk! Het leek me leuk om het jaar alvast een beetje af te sluiten met een stashfilmpje. Ik laat jullie in de video hieronder mijn make-up collectie zien, zodat jullie nu eens een kijkje in mijn beautyverzameling kunnen nemen! De kwaliteit is allesbehalve geweldig, maar ik heb (nog) geen superdeluxe dure camera om te filmen. Ik hoop alsnog dat jullie het leuk vinden om te zien. Veel plezier!


Om de video (in het groot) op Youtube te bekijken, klik hier! Ik weet niet zo goed hoe ik het filmpje hier op mijn blog groter kan maken, dus als één van jullie het weet: please let me know!

Adverteerdirect