29-12-2011

My Christmas Presents


Afgelopen Kerst heb ik eerste Kerstdag bij mij thuis gevierd en tweede Kerstdag bij de familie van m’n vriend. We deden dit jaar met cadeautjes, iets wat voor mij voor het eerst was! Toen wij vroeger nog een gezin waren en mijn zus nog thuis woonde, vierden wij Sinterklaas met cadeautjes en met de Kerstdagen gingen we gezellig en uitgebreid eten. Ik was dus heel enthousiast om dit jaar voor het eerst Kerstcadeautjes te kopen en te krijgen, al was het niet met mijn eigen gezin. Met Joey, zijn zusje en zijn ouders hebben we een gezellige tweede Kerstdag gehad, en natuurlijk kan ik het niet laten om even te laten zien welke cadeautjes ik heb gekregen!



Deze Wet & Dry blush in 02 van HEMA wilde ik al zo lang! Steeds stond ik voor het schap en dacht ik ‘nee, ik heb al zóveel blush!’, maar toen ik mijn verlanglijstje aan het maken was, heb ik hem er toch maar op gezet. En wat ben ik er blij mee!


Een parfum van Halle Berry, die heb ik al vaker gezien maar ik had er nog nooit aan gesnuffeld. Zonde eigenlijk, want Halle by Halle Berry is ontzettend lekker! Ik heb de geurnoten nog niet opgezocht, maar ik ruik onder andere vanille en andere warme noten.


Al een tijdje wilde ik een parfum van Replay, namelijk For her! Een heel ander soort geur dan ik alle parfums die ik al in mijn bezit heb, dat spreekt me misschien juist wel aan. Dit is ook een warm parfum, maar heeft ook enkele frisse noten. Leuk dat ik er meteen een bodylotion en showergel bij heb!


Iedereen die me goed kent, weet dat ik heel erg van lingerie hou. Maar lingerie is natuurlijk niet echt makkelijk om voor een ander uit te kiezen, vandaar dat ik deze cadeaukaart – of eigenlijk pasje – van Hunkemöller heb gekregen. Nu kan ik zelf iets gaan uitzoeken van de week! Misschien iets moois uit de kerstcollectie!


Als laatst iets dat ik al een tijdje nodig had: een nieuw hoesje voor mijn Blackberry Bold 9780. Ik had een wit hoesje erbij gekregen, maar die is inmiddels helemaal versleten. Het hoesje dat ik nu heb is natuurlijk veel mooier, want hij is roze! Nuttige cadeaus zijn altijd fijn, want zelf heb ik nooit ‘zin’ om mijn geld aan zulke dingen uit te geven. Wat zijn verlanglijstjes toch handig!

Ik ben toch wel verwend, vind ik zelf! Met alle cadeautjes ben ik ontzettend blij en ik kan stiekem niet wachten tot volgend jaar, hihi! Heb jij cadeautjes gekregen voor Kerst? Zo ja, wat heb je allemaal gekregen?

Adverteerdirect