12-12-2011

Personal Photos #3

Inmiddels is het alweer bijna midden december, wat gaat de tijd toch snel! Ik heb de afgelopen paar weken weer wat amateuristische foto's gemaakt met m'n Blackberry, die ik graag met jullie wil delen. Zo komen er onder andere wat Sinterklaas foto's voorbij, een aantal food pics en nog wat andere random beelden van afgelopen tijd. Enjoy!

Cupcakes gemaakt met schoonzusje-lief! Ze zijn niet bijzonder mooi geworden (het goedje onder de hageltjes deed ons een beetje aan hersens denken), maar lekker waren ze wel!
Ik kwam thuis na een lange schooldag, en toen ik binnenkwam zag ik Poes in de wasmand met schone was liggen! Fijnnn, alle frisgewassen kleren en handdoeken helemaal onder de kattenharen.
Op het moment ben ik deze haarproducten van L'Oréal Elvive aan het testen. Hiervan verschijnt binnenkort een review!
Hoe leuk, mijn stageklas helemaal versierd voor Sinterklaas. Leuke knutsels van de leerlingen (check de schattige witte paardjes in de vensterbank!). Het hele klaslokaal hing vol met mooie Sint en Piet creaties.

Toen ik 's avonds laat onderweg was naar mijn vriend, was het verschrikkelijk mistig. Ik probeerde een foto te maken van de niet meer zichtbare huizen, en dit rare beeld kwam eruit!

Onze luxe leenauto, wat was 'ie mooi! Een Alfa Romeo Giulietta - echt een superleuke auto en helemaal mijn smaak! Klein, snel, sportief én luxe van binnen. Perfect! Helaas hebben we deze weer in moeten leveren, haha. Ondertussen hebben we een nieuwe auto, een zwarte Fiat Qubo.

Mmmm, wat vind ik het toch heerlijk om af en toe naar de Mc Donalds te gaan! Samen met Marieke heb ik heerlijk zitten smikkelen!
Een tekening gemaakt door lieve Linda, uit mijn klas. Dus zó zien mijn medestudenten mij! Ze noemen me ook vaak 'Prinsesje', haha. En natuurlijk het make-up tafeltje, niet te missen!
Mijn haar was zo verschrikkelijk statisch, ik werd er gek van! Een knotje wilde ook niet zitten en ik had geen zin in een staart. Linda maakte een invlecht bij me. Ik had nog nooit een invlecht gezien bij mezelf, haha!
Deze leuke Sinterklaas-knutsel heb ik op mijn stage gedaan met de leerlingen. Het eindresultaat: allemaal totaal verschillende Sinterklazen met een baard van watten! Ik vond ze zo leuk geworden dat ik deze even met jullie móest delen!
Een paar Sinterklaasjes van dichtbij. Ik ben trots op de kinderen van mijn stage, ze zijn zo leuk!
In Duitsland kennen ze Sinterklaas niet echt zoals wij in Nederland. Ze vieren het niet echt, maar wat ik van mijn moeder begreep (mijn moeder is Duitse), is dat ouders hun kinderen vroeger een 'Stutenkerl' gaven. Een Stutenkerl is zo'n poppetje zoals op de foto hierboven, gemaakt van kwark. Erg lekker!
In de Giulietta onderweg naar Arnhem, om de verjaardag van mijn zus te vieren!
De woonkamer van het huis van mijn zus en haar vriend. Ik ben echt jaloers op hun huis, het is zo mooi! De schilderijen heeft mijn zus geschilderd. En het witte dekentje op de witte bank lag al klaar voor mij, omdat ik vorige keer warme chocolademelk heb gemorst op hun NET NIEUWE bank. Oeps...
Lekkere hapjes! Ik ben dol op olijven en deze waren geweldig lekker. Ook ben ik gek op lekkere kaasjes. Hierboven zie je een blauwschimmelkaas, heerlijk!
Arme Poes had gevochten met de grootste en dikste kater uit de buurt en had een verwonding aan haar neus opgelopen. Zo sneu!
Een kok als vriend hebben is soms lastig (i.v.m. andere werktijden en elkaar niet heel veel zien), maar een voordeel is toch wel dat hij soms lekkere dingen voor me meeneemt, die hij op zijn werk heeft gemaakt! Hierboven zie je vier grote truffels, met een witte chocolade vulling. Ontzettend lekker!
Mmmmmm, truffels met witte chocolade vulling <3

Tijdens de schrijfles op de opleiding. We oefenen altijd op krijtborden, zo leuk! Dit was geen echte oefening trouwens, maar gewoon even wat 'random' dingetjes op mijn bord, geschreven door een paar klasgenootjes en mijzelf.

Pakketje uit Amerika, whoeee! Ik had nog nooit een pakketje uit Amerika gekregen, ik vond het zo leuk! Dit kwam van All Cosmetics Wholesale.
De geweldige inhoud van het pakketje, yay!
Ik hoor je denken: gétver, wat is dat nou?! Dit is een rijpe, geprakte banaan. Niet om op te eten...
.... Maar om een maskertje van te maken! Het voelde ontzettend slijmerig in het begin, maar wat was het lekker fris! Mijn gezicht voelde na afloop aan als een babyhuidje, heerlijk zacht.
Dit boek zag ik opeens liggen, beneden in de woonkamer. Ik moest echt verschrikkelijk hard lachen, want mijn moeder en haar vriend kunnen totaal niet met computers overweg. Een boek voor dummies, voor windows 95, hahaha! Ik durfde haar niet te vertellen dat we inmiddels alweer veel verder zijn met computers en dat windows 95 nooit meer gebruikt wordt.
Van mijn schoonmoeder kreeg ik een december kraslot adventskalender. Ik kon het niet laten om alle vakjes in één keer open te maken. Helaas, niks gewonnen!
Leuke verrassing: na een lange stagedag gaf mama me deze überschattige donut! En hij was lekker, joh!
Eindelijk heb ik dottingtools voor nail-art! Ik kon het niet laten om even een simpele creatie te maken. Ik vind het nog best leuk geworden!
Wederom: troep na het opmaken! Ik gooi altijd alle producten op mijn bed, wat uiteindelijk een grote puinhoop veroorzaakt.
Het mag weer: Kerstliedjes! Jippieeeee! Mijn all time favorite is natuurlijk All I Want For Christmas van de geweldige Mariah Carey (ik ben een grote fan van haar!), wat ben ik blij dat ik deze nu weer non-stop kan luisteren!

Dat was het weer voor nu! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer een persoonlijk stukje te lezen/zien met veel foto's. Ondertussen ga ik vrolijk verder met foto's maken, over een paar weken verschijnt er vast en zeker weer een soortgelijk artikel!

Waar ben jij de afgelopen weken mee bezig geweest?

Adverteerdirect