03-04-2012

Mijn favoriete YouTube kanalen

Ja ja, ik weet dat al heel veel andere blogs mij voor zijn geweest met het delen van hun favoriete YouTube kanalen. Toch wil ik ook graag zo'n artikel maken, omdat ik het zelf ook erg leuk vind om weer nieuwe kanalen te ontdekken met leuke video's. Ik deel met jullie mijn favoriete make-up guru's (ook minder bekende), mijn favoriete zangers en zangeressen en andere YouTubers die naar wie ik graag kijk.




MissJessicaHarlow volg ik al best lang. De laatste tijd maakt ze iets minder video's dan een eerst en ziet ze er iets minder sprankelend en stralend uit, maar ik blijf haar leuk vinden. Haar tutorials zijn kort, leuk bewerkt en de looks die ze maakt zijn draagbaar.


Bethany van iwanted2c1video was één van de eerste guru's op YouTube die ik volgde. Ze laat vaak tutorials zien van mooie, draagbare looks en ook de make-up van de 'Angels' van Victoria's Secret wordt vaak door haar nagemaakt. Verder is ze ook nog eens artistiek en creatief, ik ben dol op haar Halloween tutorials!


Ik volg niet alleen beautyguru's op YouTube, maar ook een aantal vloggers. Zo ook Mert en Dylan van kanaal fun, die op dit kanaal vooral 'milkshakevlogs' plaatsen. In deze vlogs gaan Mert en Dylan door de McDrive en bestellen ze - hoe kan het ook anders - een milkshake en soms nog wat andere lekkere dingen. Ik vind hun superhoge stemmetjes soms een klein beetje irritant, maar Mert en Dylan weten me wel elke dinsdag te vermaken met hun vlogs.


Naar de video's van de schattige Suzy van Dottilicious kijk ik ook graag. Ik vind haar stem erg prettig om naar te luisteren, zo zacht en lief! Haar looks zijn niet altijd mijn ding, maar ik vind haar persoonlijkheid heel erg leuk.


Boyceavenue is een band met drie jongemannen als bandleden, die prachtige covers maken. Ze hebben ook een aantal originele liedjes op hun account, maar vooral de covers vind ik leuk om naar te luisteren. De zanger heeft zo'n lekkere zware, rauwe stem!


Cimorellitheband is mijn favoriete groep op YouTube. Het zijn zes zussen die superleuke en mooie covers maken van muziek uit de top40. Ik vind hun stemmen zo mooi bij elkaar passen, vooral in hun refreinen. Ook is het gewoon ontzettend knap om zo samen te zingen, vooral als je nagaat dat de jongste zus (Dani, met het roze shirtje) nog maar rond de 10 jaar oud is. Mijn favoriet is Lisa, het meisje dat je helemaal rechts ziet. Dit is één van mijn favoriete covers van deze zussengroep, vooral vanaf 2:55.


Een andere Nederlandse vlogger die ik heel leuk vind, is Eric van EricosVlogs. Hij is zó ontzettend grappig, ik moet heel vaak hardop lachen als ik zijn vlogs kijk. Ik vind de confessions altijd heel grappig. Niet eens de confessions zelf, maar de manier waarop het idee is uitgewerkt, haha.


GoldieStarling plaatst echt fantastische tutorials, zij heeft echt skills. Vooral de heftige en niet draagbare looks vind ik geweldig, ik zit dan ook vaak met open mond te kijken. Ze doet 't alsof het niks is, het ziet er bij haar allemaal zo makkelijk uit!



Een andere zangeres op YouTube die ik zeer waardeer, is Alyssa van hchsknights08. Ten eerste vind ik haar ontzettend mooi, maar ze heeft ook echt talent en een supermooie stem. De akoestische covers die ze maakt zijn mijn favorieten!


Lisa Eldridge is een professionele make-up artist (visagiste) en doet de make-up van grote sterren. Zij weet ontzettend veel over alles wat met make-up te maken heeft en legt haarfijn uit wat ze doet in haar tutorials. Vooral van de technieken die zij gebruikt om make-up aan te brengen leer ik veel.


Bethany, oftewel Macbarbie07, is een jonge meid met een ontzettend leuke persoonlijkheid. Zij straalt echt altijd in haar video's en ze zorgt voor dat onmiddellijk blije gevoel. Ze is zeker niet de beste beautyguru op YouTube, maar ik vind haar video's wel erg leuk en vermakelijk om naar te kijken, mede doordat ze deze zo leuk bewerkt.


Een andere grote favoriet is Leina. Zij maakt veel verschillende looks en op haar kanaal zul je kleurrijke, felle looks vinden, maar ook zeker draagbare looks. Het lijkt wel alsof alles haar staat, ze kan echt alle kleuren hebben!


Last but not least, het kanaal VanJess24. Deze twee zussen maken geweldige covers, maar hebben ook eigen nummers. Ik vind ze vooral zo leuk omdat ze niet alleen de muziek van nu coveren, maar ook hiphop en R&B uit de jaren '90, waar ik zelf dol op ben.

Dit waren mijn favoriete YouTube kanalen die jullie misschien nog niet kenden. Natuurlijk heb ik ook favorieten die heel groot en bekend zijn, maar aangezien jullie die vast ook al wel kennen heb ik die er even buiten gelaten.

Heb jij nog aanrader wat YouTube betreft? Let me know, ik ben altijd op zoek naar leuke kanalen die ik nog niet ken!

Adverteerdirect