24-05-2011

LOTD: Simpel paars!

Vandaag heb ik een Look Of The Day voor jullie. Ik moest vandaag gewoon naar school, dus koos ik voor een rustige look, zonder allerlei toeters en bellen. Wel heb ik mijn ooglook wat speelser gemaakt door een beetje paars met glitter onder mijn ogen aan te brengen. (NYX ultra pearl mania pigment in Lilac).





Op mijn gezicht heb ik concealer, bronzer, blush en highlighter aangebracht.



Hierboven zie je een foto van mijn oog zonder flits, en daaronder met flits.


Hier zie je mijn outfit. De top is van vorig jaar, van Vero Moda. De jeans is van de Primark. Uiteindelijk heb ik nog een witte cardigan aangedaan; ik had het weer iets te warm ingeschat, haha.


Ten slotte nog de nagellak: NYC - 208 Pier 17. Deze kon ik echter niet beter op de foto krijgen, waarschijnlijk vanwege een teveel aan glitter, haha.

Willen jullie vaker LOTD's zien, of vinden jullie alleen mijn 'ooglook' leuker?

Adverteerdirect