08-01-2012

Haarserum van Action


Naar aanleiding van mijn Action shoplog kreeg ik de vraag of ik het haarserum wilde reviewen. Maar natuurlijk! Ben je nog op zoek naar een budget serum voor je pluizige lokken? Dan is dit misschien hét product voor jou! Het haarserum is van het voor mij onbekende merk Hegron. Dit goedje zou je haar smooth and shiny maken, oftewel: glad en glanzend. Op het etiket staat dat het de haarstructuur gladder maakt en het vocht in je haar beschermt.


Aan de ingrediëntenlijst kan ik zien dat het meest aanwezige ingrediënt in dit haarserum siliconen zijn (cyclopentasiloxane en dimethicone). Verder zit er een flinke schuit parfum in dit serum. De verpakking van het haarserum vind ik prima. Het etiket is misschien niet fantastisch mooi en glamourous, maar het serum komt in een stevige pompflacon en doseert daardoor goed. Niet de mooiste verpakking, wel gebruiksvriendelijk.


Het serum zelf heeft een doorzichtige substantie en voelt een beetje waterig, maar ook glossy. Wanneer je het over je vingertoppen verdeelt, voel je meteen dat het heel glad en zacht is (door de siliconen). De geur hiervan is echt fantastisch. Het ruikt naar perziken. Geen moeilijke beschrijvingen en andere poeha, het ruikt simpelweg naar perziken. Heerlijk zoet, maar vrij sterk. Ikzelf vind dat heerlijk, zo ruikt mijn haar de hele dag lekker, maar als je snel hoofdpijn krijgt van overheersende geuren is dit misschien niet het product voor jou.

Ik gebruik het haarserum in mijn droge haar, wanneer het op de natuurlijke wijze is gedroogd aan de lucht na het wassen ervan. Ik gebruik een half pompje per keer en verdeel dit goed over mijn vingertoppen. Vervolgens smeer ik dit in mijn ‘staart’. Ik focus me vooral op de punten, die zijn altijd erg pluizig.

Voor
Na
Je ziet het effect zo goed als meteen na gebruik: glanzende haren! Wanneer ik dit serum heb gebruikt, voelt mijn haar onmiddellijk heel zacht en veel minder pluizig. Het zorgt ervoor dat mijn haar er een stuk gezonder uitziet en dat blijft ook voor de rest van de dag zo, wanneer ik het ’s ochtends in mijn haar heb gedaan.

Voor de mensen voor wie het nog niet duidelijk was (of de grote lap tekst niet hebben gelezen): Dit haarserum is geweldig! Het werkt gewoon heel goed voor mijn haar. Waar ik wel mee uit moet kijken, is dat ik niet teveel gebruik. Het kan je haar binnen no time vet maken en we willen er natuurlijk liever niet uitzien alsof we onze haren hebben gewassen met frituurvet. Gebruik het met mate, en dit serum doet wonderen!

Dit fijne haarserum, waar 75ml in zit, heeft een zacht prijsje van €2,99. Als je een keer in een Action filiaal bent: meenemen!

Wat vind jij van haarserum? Gebruik je het graag en zo ja, welke dan? En zo niet, waarom niet?

Adverteerdirect