06-04-2012

Advertorial: QuickJewels.nl - DKNY Horloges


 
Don't all girls love jewelry? I know I do! Af en toe struin ik het internet af, op zoek naar leuke sieradenshops. Onlangs stuitte ik op de webshop van QuickJewels.nl, een sieradenshop met altijd de nieuwste collecties van geweldige merken. Ze verkopen prachtige armbanden, (trouw)ringen en colliers, maar ook veel horloges hebben zij in hun assortiment. Zelf draag ik bijna nooit een horloge, maar op stage is het toch wel handig om een klokje aan je pols te hebben om de tijd in de gaten te houden. Bij QuickJewels.nl kwam ik een aantal mooie exemplaren tegen van het merk DKNY.




DKNY staat voor Donna Karen New York, één van de grootste trendsellers op gebied van kleding en lifestyle. De horloges van DKNY staan voor luxe, elegantie en trends maar er zijn ook exemplaren voor de wat stoerdere vrouwen onder ons. DKNY heeft uitgebreide collecties te bieden aan moderne vrouwen over de hele wereld.

De onderstaande horloges van DKNY vind ik zelf erg mooi. Ik ben zelf meer van de lichte horloges, vooral in de lente- en zomerperiode. Dat staat zo lekker fris en geeft je outfit een leuk extraatje. De materialen die voor deze horloges gebruikt zijn, zijn edelstaal, leer en keramiek. Oh, en het witte horloge en het wit met roze horloge hebben allebei een stopwatch functie!



De uurwerken van bovenstaande horloges bevatten een kwartsoscillator (daar staat 'Quartz' voor) en deze geven naast de tijd ook de datum aan, wat ik handig vind. Ook zijn de horloges 5 ATM qua dichtheid, wat betekent dat je hiermee zelfs kunt douchen en zwemmen.

Mocht je geen fan zijn van horloges maar wel geïnteresseerd zijn in andere sieraden, kun je ook terecht bij QuickJewels.nl. De shop verkoopt onder andere armbanden, bedels, colliers, ringen en hangers. Er is keuze uit een groot aantal merken, waaronder Mi Moneda, Fossil, Esprit, Tedora en Ti Sento. Voor ieder wat wils!

Een aantal feitjes over QuickJewels.nl

- Je bestelling wordt altijd gratis verzonden
- Je kunt veilig betalen met onder andere iDeal
- Er zijn regelmatig leuke kortingsacties waardoor de prijzen gunstig zijn
- Je bestelling wordt snel geleverd door PostNL

Kende jij QuickJewels.nl al? Draag jij weleens een horloge?

Adverteerdirect