09-06-2011

LOTD: naturel met een vleugje shimmer

Bij mijn vorige LOTD artikel stelde ik jullie de vraag of jullie het leuk zouden vinden om vaker complete looks (inclusief outfit) te zien, of dat jullie alleen een ooglook voldoende vonden. Veel van jullie vonden het leuk om een complete look te zien. Vandaag heb ik een nieuwe LOTD!



Dit is de ooglook. Zoals je ziet: geen superopvallende look, ik heb zelfs geen zwarte eyeliner op!!! Ik heb het vrij rustig gehouden. Ik heb twee pigments van NYX gebruikt, de donkere (Oro pearl) heb ik in de buitenste ooghoeken aangebracht, de lichtere (Nude pearl) heb ik over het hele ooglid aangebracht en op mijn onderste wimperrand. Oja, en ik heb een vleugje van de matte donkerbruine kleur van Catrice gebruikt in de buitenste ooghoek, maar daar zie je eigenlijk niks van terug op de foto. Ook heb ik de metallic liquid eyeliner van Catrice (Go get bronzed) dunnetjes op mijn bovenste wimperrand aangebracht.


Op mijn gezicht heb ik het ook vrij rustig gehouden; ik heb geen foundation gebruikt, alleen wat losse poeder en bronzer. Ik heb zelfs geen blush op! Wel draag ik vrij donkere lippenstift, om het geheel wat meer leven te geven. Ik draag Doll van NYX.


De outfit. Again, heel simpel. Het shirtje komt van de HEMA, de broek van de H&M. Het gevlochten riempje komt van de Vero Moda.


Ik draag deze bruine sandaaltjes van de Accesorize. Op mijn teennagels zie je Bloody Mary To Go van Catrice.


Om de simpele outfit wat op te vrolijken draag ik deze accessoires. De ketting is van de Vero Moda, het gevlochten armbandje heb ik ooit ergens op vakantie gekocht, de grote kralenarmband is van de Sams en de laatste armband is vintage. De nagellak die ik op heb is Skull & Glossbones van O.P.I.


Dit zijn alle producten die ik voor mijn gezicht heb gebruikt. Als je een vraag hebt over een product, just ask!

Adverteerdirect