24-07-2011

Mijn parfumstash, juli 2011

Het leek me leuk om jullie mijn parfumstash te laten zien. Ik draag bijna elke dag parfum. Eigenlijk altijd, tenzij ik die dag echt nergens naartoe hoef. Ik voel mezelf gewoon 'kaal' als ik geen parfum draag, als ik niet thuis ben. Als ik dan onderweg ben en het merk, baal ik daar meteen van. Meestal heb ik dan ook een parfum in mijn make-uptasje zitten, zodat ik deze in nood kan gebruiken (als ik dus vergeten ben parfum op te spuiten, wat bijna nooit gebeurt gelukkig!).



Op de bovenste plank van mijn witte Ikea boekenkast staat mijn parfum opgeborgen. De parfums die ik het minst gebruik staan achteraan, en de parfums die ik het meest gebruik staan vooraan. Het viel me tijdens het maken van de foto's op dat de parfums die ik het liefst draag, allemaal roze zijn! Grappig detail, haha.


Op deze foto zie je mijn minstfavoriete parfums. Van links naar rechts:
* Une touche de(?) - NafNaf
* Carven Paris - Ma Griffe
* Jil Sander - Sun
* The Body Shop - Pink Pepper
* Blue Up - Very Sens
* Rose A Paris (staat verder geen merk op)

Sun van Jil Sander heb ik wel veel gedragen, maar daar ben ik een beetje op uitgekeken. Dat geldt ook voor Pink Pepper van The Body Shop. De andere parfums zijn gewoon niet lekker, haha. Ik bewaar ze meer omdat ik daar herinneringen aan heb, zo was NafNaf mijn allereerste parfum, gekregen van mijn tante.


Hier zie je parfums van toen ik in de puberteit zat. De meeste hiervan zijn helemaal leeggespoten, er zit zelfs geen druppeltje meer in. Ook deze zal ik nooit weggooien, omdat ik daar gewoon veel herinneringen aan heb! Van links naar rechts:
* Ralph Lauren - Hot
* Fruits of Furber - Green Cardinal
* Marc O Polo - Woman (het allereerste cadeautje dat ik van Joey kreeg!)
* Puma - Red

Marc O Polo - Woman is echt zoooo'n lekker luchtje. Echt heel 'jong' en fruitig. Deze parfum heb ik echt met liefde helemaal opgemaakt. Ik wilde hem weer opnieuw kopen toen hij leeg was, maar ik kan hem nergens meer vinden, helaas! :(


Op deze foto staan parfums waar nog veel in zit, omdat ik ze gewoon niet zo vaak draag, op die van Kate Moss na (die vind ik erg lekker!) Van links naar rechts:
* Cacharel - Noa
* H&M - Vanilla & Sugar
* Yria (staat verder geen merk/naam bij)
* Kate Moss - Kate


En dan zie je hier mijn favoriete parfums, die ik veel afwissel en allemaal graag draag. De bovenste rij, van links naar rechts:
* Versace - Bright Crystal
* Chanel - Chance Eau Tendre
* DKNY - Fresh Blossom
En de onderste rij, van links naar rechts:
* Hugo Boss - Essence De Femme
* Beckham - Intimately
* Avril Lavigne - Black Star


En één luchtje was ik vergeten op de foto te zetten, omdat ik deze altijd in mijn make-uptasje heb zitten. Dit is Inspire, van Christina Aguilera.


En dan heb ik verder nog een aantal testertjes, die ik graag gebruik om nieuwe geuren te ontdekken/leren kennen.

Deze parfums staan op mijn wishlist:
* Diesel - Fuel For Life
* Marc Jacobs - Lola
* Lolita Lempicka
* Juicy Couture - Viva La Juicy
* Dior - Miss Dior Cherie

Wat is jullie favoriete parfum, en welke staat nog op jullie wishlist?

Adverteerdirect