16-11-2011

Personal Photos #2


 Het is weer tijd voor een Personal Photo's artikel! Ik vroeg jullie de vorige keer of jullie dit vaker zouden willen zien, en het merendeel wilde dat wel. Here it is!


Tijdens het kijken van nieuwe video’s van mijn favoriete youtubers verzorg ik soms mijn handen en nagels met nagel- en nagelriemolie van Trind en een handcrème. Resultaat: heerlijke zachte handjes en verzorgde nagels!


Brrr, het wordt steeds kouder en kouder. Positief puntje: donkere rode lippen kunnen weer! Ik hou ervan.


Dit hoort er natuurlijk bij als je juf bent (en in mijn geval, stagiaire): vriendenboekjes invullen! Sommigen hebben er een hekel aan, maar ik vind het wel leuk om te doen.


Toen ik thuiskwam veranderde ik mijn draagbare ooglook in een heavy look met eyeliner. Gewoon, omdat ik van eyeliner hou en hier zin in had.


Een tekening van Poes, mijn kat, gemaakt door m’n beste vriendin Jamilla. De kikker hoort erbij omdat Poes vaak kikkers vangt, zo kwam ze een paar weken geleden opeens drie keer per dag met een kikker aanzetten. Thanks Jamil, voor de mooie en superschattige tekening! <3


Even een foto van mijn nieuwe ketting, die ik laatst gewonnen heb. Ik vind ‘m erg mooi en bijzonder, zo eentje had ik nog niet.


Een mislukte poging om mijn nagels te fotograferen, hier heb ik namelijk een heel bijzonder en mooi nagellakje op: Orly’s Space Cadet. Dit is een prachtige duochrome, maar met mijn telefoon kon ik het effect niet vastleggen.


Hier zie je een bladzijde uit mijn agenda. Zo ziet mijn hele agenda eruit: vol met kleur en vrolijkheid. Doen jullie dat ook? Of hebben jullie echt een zakelijke agenda waarin alles met zwarte of blauwe balpen geschreven is?


Afgelopen maand was er Koeienmarkt in Woerden, een jaarlijks feest. Vroeger werden er koeien verkocht op deze marktdag, tegenwoordig bestaat deze feestdag vooral uit een grote markt, kermis en een paar koeien en andere dieren om te bekijken. Eettradities op deze dag: poffertjes en erwtensoep! Heeeeerlijk!


Een muziekles op school , met bier. Oké, niet echt met bier. Maar wel met bierflesjes! We deden hiermee een grappig spelletje.


Wow, deze ring is nogal BAM! In your face. Ik vind hem wel erg gaaf, al moet ik zeggen dat ik twijfel of ik hem wel moet houden, want: ga ik ‘m wel echt dragen? Hij is van H&M. Ik draag hier trouwens nog Orly’s Space Cadet op mijn nagels.


Poes kan natuurlijk niet ontbreken in mijn personal photo’s. Ik vind deze foto echt schattig, haha. Zo met die staart recht naar achteren!


In het vorige deel van personal photo’s liet ik zien dat de bakjes van mijn lipproducten overvol waren. Nu heb ik mijn lipgloss gereorganiseerd en verplaatst naar een grotere doos. Hier zie je het grootste gedeelte van mijn lipglosscollectie.


Even een random foto tussendoor. Deze knuffel – eigenlijk is het een kussen – heb ik ooit van mijn vriend gekregen toen ik heel erg ziek was. Zo lief! Het is echt een reuze-ezel en ik vind hem zo leuk, haha.


Team Riquelle, verzamelt u! Ik vond haar het best van dit seizoen van Holland’s Next Top Model. Ja, ze was soms een beetje verwend en zeurderig, maar ik vond haar wel veruit de mooiste en het meest modelachtig.


Deze schattige ketting kreeg ik afgelopen week binnen, hij is van Ebay. Het is een cadeautje, toepasselijk voor komende maand!


Deze snoepjes zijn echt zóooooo lekker. Joey had deze voor me meegenomen en ze waren binnen twee dagen op. Ontzettend zoet en een beetje zuur, precies waar ik van hou. Lekker!


Jullie hebben het artikel over mijn nieuwe aanwinst al gezien. Hier zat MAC’s Gleeful in mijn tas, toen ik in de trein zat nadat ik ‘m had gekocht.


Laatst waren mijn zus en haar vriend bij ons thuis. Ze wonen in Arnhem en kwamen met de motor naar ons. Ik wilde natuurlijk graag een ritje maken! Maar, dan moest ik wel mijn zus’ motorlaarzen en haar op maat gemaakte leren motorjack aan.


En daar gingen we! Met helm, natuurlijk. Ook de motorhandschoenen heb ik hiervoor aangetrokken, want het is koud op de motor als je hard gaat! Ik vond het echt heel spannend en leuk. Ik moest me trouwens stevig vasthouden aan Paul, de vriend van mijn zus, anders zou ik er zo vanaf vliegen!


Ik sluit deze blogpost af met een foto die overduidelijk herfst uitbeeld. Ik vind het zo leuk als de gekleurde bladeren overal liggen!

Waar zijn jullie de afgelopen tijd voornamelijk mee bezig geweest?

Adverteerdirect