24-01-2012

Een wel heel bijzondere nagellak: Glow In The Dark!


Eén van de meest bijzondere beautyproducten die ik in mijn verzameling heb, is een nagellak die ik laatst kreeg van Jamilla nadat zij in Amerika was geweest. Ze nam een nagellak van Claire’s voor me mee. Niet zomaar een leuk kleurtje, hoor. De nagellak die ik van haar kreeg is namelijk Glow In The Dark nailpolish! Hoe gaaf is dat?! Nagels die licht geven in het donker, superleuk voor een feestje of gewoon om ’s nachts naar te kijken als je niet kunt slapen.



De nagellak zit in een doorzichtig, glazen flesje met een mooi zwart label erop. De naam van de nagellak staat ook nog eens op een leuke manier geschreven op de dop. Ik vind de vormgeving van de nagellak erg leuk, het flesje alleen al is vrij bijzonder.


Als je goed kijkt zie je dat de groene substantie prachtige glittertjes bevat, die voornamelijk geel, groen en blauw zijn.


Wanneer je de glow in the dark nagellak over je nagels doet zul je niet veel bijzonders zien, afgezien van de prachtige glitters (die wederom moeilijk te fotograferen waren voor mijn oh zo geweldige camera *kuch*). Op deze manier kun je de glow in the dark lak dus over al je nagellak heen doen, het zal niet zorgen voor dat gekke, groene kleurtje.

Maar nu natuurlijk waar het om gaat: werkt het ook echt? Toen ik ’s avonds in bed lag, hield ik mijn nagels heel kort boven mijn nachtlampje, om zo het glow in the dark effect extra te stimuleren. Ik deed alle lampen uit en keek vol bewondering naar mijn nagels. Wat ik zag:


Ze gloeiden! Wat was dat een gek gezicht, vooral als ik mijn vingers bewoog. Je zag dan vijf van die groenige, lichtgevende dingetjes door de – verder geheel zwarte, donkere – kamer zweven.


Ook het flesje gaf prachtig licht in het donker. Wauw, wat een knallend effect! Doordat er in het flesje natuurlijk veel meer van het ‘glow in the dark ingrediënt’ zit is het effect hier meer zichtbaar dan op de nagels.

De nagellak blijft overigens heel lang zitten, ik heb wel een week rond gelopen met deze glow in the dark lak als topcoat. En dat terwijl ik maar één laagje heb gebruikt! De droogtijd is ook goed te doen, binnen een paar minuutjes zijn je nagels droog.

Ik ben echt hartstikke blij met deze nagellak, ik vind het echt een leuk hebbeding en natuurlijk steel je de show als je tijdens het uitgaan of op een zomerse nacht opeens lichtgevende nagels hebt, haha. En natuurlijk zijn de glitters, die je overdags ziet, ook al heel mooi.

Deze Glow In The Dark nagellak is van Claire’s en hoewel dit merk in Nederland verkrijgbaar is, ben ik er niet zeker van of deze specifieke nagellak hier te krijgen is. Ook de prijs weet ik niet, aangezien het een cadeautje was.

Dit is tot nu toe wel mijn meest bijzondere nagellak in mijn collectie. Wat is jouw meest bijzondere nagellak?

Adverteerdirect