23-01-2012

The Body Shop Love Etc... Giftset


De geweldige sale bij The Body Shop is bijna voorbij! Ik bestelde laatst een paar leuke dingen in de sale en wilde toch nog een artikel schrijven over de Love Etc... giftset, aangezien je die nu nog voor een fijn prijsje kan scoren en binnenkort weer de volle prijs moet betalen!



De giftset komt in een mooie, witte, kartonnen doos met daarop een heleboel zilveren hartjes die van kleur veranderen in het licht. Ook zit er weer zo’n leuke, knalroze strik omheen, wat het echt een cadeautje maakt om uit te pakken!


In deze Love Etc… giftset zit een eau de parfum (30 ml) en een body wash (200 ml) en beide producten ruiken naar de geur van de Love Etc... lijn.


Het Love Etc… parfum zit in een simpele, doorzichtige flacon van glas. De dop is goud en het logo van The Body Shop staat hierin. Ik vind het leuk dat de letters van de naam van het parfum knalroze zijn, zo heeft de flacon toch nog een pop of color.

De geurnoten van Love Etc…:
Top: peer, neroli, bergamot
Hart: Jasmijn, heliotroop, lelietje-van-dalen
Basis: vanille, sandelhout, romige muskus

Vooral de jasmijn en de vanille zijn sterk aanwezig in de geur. Van de muskus ruik ik niet zoveel, maar wel van de sandelhout noten en lelietje-van-dalen. Love Etc… is een warme, zoete geur die voor zowel jong en oud erg geschikt is. Het is geen zware geur, maar juist een subtiel zomerparfum, vind ik. Wanneer je houd van zoete, vrouwelijke geuren die niet al te zwaar zijn en niet te sterk aanwezig zijn, is dit echt iets voor jou!

De geur blijft helaas niet ontzettend lang hangen. Ik doe ’s ochtends zo’n drie spuitjes van Love Etc… op, en in middag is de geur vervlogen. Vaak heb ik het parfum in mijn make-uptasje zitten en spuit ik weer een keer of twee zodat ik weer fris en fruitig verder kan met de dag.


De douchegel komt in een grote, witte fles met daarop de superleuke hartjes die we ook al op de doos van de giftset zagen. Hartstikke leuk! De dop is knalroze, wat de fles nog extra vrolijk maakt.

De Love Etc… douchegel heeft dezelfde geur als de eau de parfum en ruikt dus hartstikke lekker! Deze bodywash maakt mijn lichaam goed schoon en laat een heerlijk geurende huid achter. Wel droogt ‘ie mijn huid een tikje uit, er zit geen zeep in (pluspunt!) maar wel SLS en dat is de boosdoener in dit verhaal. Gelukkig kan ik me na het douchen meteen insmeren met de lekkere Love Etc… bodybutter, die ik al in huis had.

Ik ben heel erg te spreken over deze giftset! Het parfum is echt voor mij weggelegd en ik denk dat heel veel dames dit een prettige geur zouden vinden. Om eerst te douchen met de Love Etc… douchegel en vervolgens de eau de parfum op te spuiten, is echt een genot. Ja, ik ben fan!

Op de webshop van The Body Shop kun je nog heel even genieten van de sale en is deze leuke giftset nu maar liefst 50% afgeprijsd! Hij kost momenteel nog maar €11,00, dus ik zou zeggen: sla je slag!

Welke geur(en) van The Body Shop vind jij erg lekker?

Adverteerdirect