22-01-2012

Max Factor Colour Elixer Lipstick: Bewitching Coral


Sommige merken trekken me heel erg aan, anderen minder. Eén van de merken die me minder aantrekt is Max Factor. Mijn favoriete mascara (The False Lash Effect) is van dit merk, maar verder heb ik er, op wat oogpotloodjes na, nog nooit iets van geprobeerd. Alweer een tijdje terug was er bij Trekpleister de altijd oh zo fijne ‘1+1 gratis op alle make-up’ actie. Ik had toevallig vijf dingetjes uitgezocht, maar ‘moest’ er dus nog iets bij nemen om korting te krijgen. Ik dacht: dan kan ik net zo goed meteen iets duurs uitkiezen, in plaats van iets van Catrice of Essence. Ik kwam bij het Max Factor schap en wilde bijna mijn favoriete mascara meenemen, tot mijn oog op een mooie lippenstift viel. Ik probeerde de lippenstift uit op mijn hand en liep meteen naar de kassa om af te rekenen.



Ik viel voor de prachtige Colour Elixer lipstick, in de kleur 827 Bewitching Coral. De verpakking vind ik geweldig: groot, vierkant, goud, opvallend, luxe. De lippenstift oogt chic, mede dankzij de simpelheid van de huls. Geen versieringen, alleen het logo subtiel opgedrukt in mat goud.


Nog iets wat ik een voordeel vind van de verpakking: de kleur is zichtbaar aan de buitenkant. Ik zet deze lipstick op z’n kop in mijn lippenstiftbakje en ik kan meteen zien welke het is.


Bewitching Coral is, zoals de naam al zegt, koraalkleurig. Het is een perfecte mix van roze en oranje, wat nog niet zo makkelijk te vinden is als het lijkt. Vooral aan de swatches kan je goed zien dat de kleur er echt precies tussenin ligt.


Zoals je aan de foto’s kan zien is Bewitching Coral een hele felle kleur, wanneer je deze lipstick draagt zal alle aandacht meteen naar je lippen gaan. Het is altijd lastig om zulke knalkleuren op foto vast te leggen, maar in het echt knalt de lipstick van je gezicht af en het is het een vrij gewaagde kleur om te dragen.

Deze lippenstift uit de Colour Elixer lijn is prettig van structuur. Hij is romig en zacht, maar niet zo zacht dat ‘ie na een kwartier van je lippen glijdt. Je kan er gerust een drankje mee doen en een hapje mee eten, maar na een uurtje of twee moet je ‘m wel even bijwerken. Door de romige structuur droogt de lippenstift je lippen niet uit. De lippenstift heeft een subtiel geurtje. Hij ruikt lichtelijk naar vanille en iets anders zoets, maar ik kan er niet helemaal op komen wat het precies is. Het ruikt in ieder geval heel classy, niet goedkoop en chemisch.

Mijn excuses voor het ontbreken van een full-face foto, maar mijn verstandskiezen zijn er vorige week uitgehaald en ik heb nog steeds een hamsterwang hierdoor, haha. Dat wilde ik jullie besparen!

Ik ben heel blij met mijn eerste lippenstift van Max Factor en eigenlijk ben ik nu wel benieuwd naar meer producten van dit merk!

In de Colour Elixer lijn van Max Factor zitten nog veel meer prachtige lipsticks. Je kunt deze kopen bij de drogisterijen voor €12,49.

Welke producten van Max Factor raad jij me aan?

Adverteerdirect