08-03-2012

MAC Shop Cook: Watch Me Simmer Lipstick


Toen ik de persfoto's van de MAC Shop Cook collectie zag, was ik meteen dolblij. Wat een súperleuke, kleurrijke, vrolijke make-up producten! Ik wist meteen dat ik er iets van wilde hebben, dat was niet zo'n moeilijke beslissing. Wat vooral moeilijk was, was dat ik van mezelf maar één product van deze collectie mocht kopen. Ik wilde die mooie blushes en lipsticks allemaal wel hebben, maar uiteindelijk ging ik voor een lipstick die er voor mij het meest uitsprong en waar ik nog geen soortgelijke kleur van had. Ik koos voor de prachtige Watch Me Simmer.









De Shop Cook collectie heeft een fantastische verpakking waar ik echt voor ben gevallen. Alle producten komen in een kartonnen 'hoesje' met een leuke, vrolijke print in lentekleuren.



Onder de leuke print zit het gebruikelijke, zwarte kartonnen doosje van MAC. Op één van de kanten staat de beschrijving van het product. Watch Me Simmer is een amplified crème lipstick, wat betekent dat 'ie heel veel kleur afgeeft en lekker romig is. Mijn favoriete 'finish' van de MAC lipsticks!



Watch Me Simmer zelf heeft geen leuk printje, wat ik wel jammer vind. Ik had die leuke print van het kartonnen hoesje graag terug gezien op de lipstick! Verder ben ik tevreden over de vormgeving van de lippenstift, ik vind MAC lipsticks er altijd chic uitzien doordat ze matzwart zijn en vrij simpel.




Watch Me Simmer is een felle, koraalkleurige lipstick. De lippenstift is creamy en bevat geen shimmer, maar wel een mooi glansje. Het is de perfecte koraal kleur en Watch Me Simmer zit precies tussen roze en oranje in.


De structuur van de lipstick vind ik heel prettig. Watch Me Simmer is heel romig en glijdt makkelijk over de lippen. De geur is ook om van te smullen, zoals alle MAC lipsticks ruikt ook Watch Me Simmer heerlijk naar vanille. De geur is echter niet te overheersend, het is juist aangenaam.

Op deze foto komt de felheid van Watch Me Simmer goed tot zijn recht

Deze koraalkleurige tint is behoorlijk fel en trekt echt de aandacht. Op de foto's komt 'ie helaas iets minder fel uit de hoek, maar in real life is het een ware eyecatcher. Het is, denk ik, wel een kleur die veel meiden staat, mits je de ooglook rustig houdt. Dat komt voornamelijk doordat de kleur niet echt een warme of koele ondertoon heeft, hij zit er precies tussenin. De pigmentatie van Watch Me Simmer is uitstekend, van opbouwen is bij deze lippenstift weinig tot geen sprake.

Ik ben erg blij dat ik Watch Me Simmer heb weten te bemachtigen! Zulke koraaltinten zijn als het lekker weer is hartstikke leuk om te dragen en geven je meteen die zomerse uitstraling. Ik hou ervan!

De lipsticks uit de MAC Shop Cook collectie kosten €18,00 en zijn verkrijgbaar bij MAC verkooppunten. De producten uit de Shop Cook collectie zijn tijdelijk verkrijgbaar en in de webshop van Bijenkorf is Watch Me Simmer helaas al uitverkocht. Het is een geliefde lipstick, dus het zal lastig worden om hem nu nog te kunnen krijgen, maar je kunt het altijd proberen bij de verkooppunten van MAC.

Wat vind jij van de Shop Cook collectie van MAC? Heb jij er een product van weten te bemachtigen?

Adverteerdirect