12-08-2011

ELF bestelling, augustus 2011


Het was alweer een jaar (of langer?) geleden dat ik een bestelling geplaatst had bij ELF. De vorige keer was ik niet héél enthousiast over de producten die ik had besteld, eigenlijk alleen over de blushes van de studio lijn, en over een paar lipglosjes. De laatste tijd zag ik op veel beautyblogs reviews voorbij komen van producten van ELF. Het zag er ineens allemaal veel beter uit, en de meeste meiden waren vrij positief. Ik nam even een kijkje op de site, en bestelde elf dingen (haha, puur toeval dat ik ELF dingen bestelde trouwens!).



Mijn bestelling!

Van boven naar beneden:
Oogschaduwkwastje, poederkwast, contourkwast, concealerkwastje
Twee 'hypershine glosses': Boven zie je Bubblegum, onder zie je Blossom
Hier las ik veel goede dingen over, dus besloot ik deze te bestellen. Het is de Warm Bronzer
Ik bestelde vier nagellakjes. Van links naar rechts: Mint Cream, Passion Pink, Fire Coral & Punk Purple

De meeste dingen die ik bestelde komen uit de gewone lijn, waarvan alles 1 euro kost. Alleen de bronzer komt uit een andere lijn: de studio lijn. Hiervoor heb ik 3,50 euro betaald. In totaal was ik voor elf producten 13,50 euro kwijt, wat natuurlijk hartstikke goedkoop is! De verzendkosten zijn bij ELF helaas wel aan de hoge kant: 6,95 euro.

Van welk product willen jullie meer weten of een review zien (met meer foto's)? Laat het me maar weten!

Adverteerdirect