25-04-2012

Glossybox: April


Het is weer zover: de nieuwe Glossybox is binnen! De aprilbox heeft geen thema, maar is wel een tikje gericht op de lente. Ik ben wederom héél blij met de inhoud van deze Glossybox, er zitten weer geweldige producten in en ik kan niet wachten om alles te testen! Als je nog niet wil weten wat er in de Glossybox van deze maand zit, stop dan hier met lezen.




Yves Saint Laurent - Volume Effet Faux Cils Shocking Mascara (€30,48 voor 6,4ml)

 



"Het breekt alle regels voor het creëren van volle wimpers! Deze mascara geeft de wimpers onmiddellijk buitensporig veel volume voor een schandalig verleidelijke blik. Het compacte borsteltje heeft een asymmetrische vorm, waardoor het de wimpers langer maakt en doet krullen."

Een product van Yves Saint Laurent, leuk! Ik heb nog nooit iets van dit merk geprobeerd, dus ik ben heel benieuwd. De mascara in de Glossybox is een sample, hij bevat 2ml. Jammer dat er geen fullsize in de box zit, maar hé, daar is de box ook niet voor bedoeld. Wat me meteen opviel is de geur van de mascara, het lijkt wel of er parfum in zit! Dat heb ik nog niet eerder gehad bij mijn mascara, dus ik ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden, eenmaal in gebruik. Het borsteltje ziet er goed uit, er zit veel product op en dat zorgt meestal wel voor lange wimpers met veel volume.

Kérastase - Bain Cristal (€16,50 voor 250ml)



"De 1e haarverzorging van Kérastase met het Liquid Light Complex. Met Cristalliste wordt het haar getransformeerd tot een luchtig geheel, met een gladde, glanzende en vederlichte touch."

Oké, de beschrijving zegt niet zoveel over het product zelf. Dit product van Kérastase is een shampoo voor lang haar, die het haar glans zou geven en perfectioneert. De shampoo ruikt lekker fris en een beetje zoet, daar hou ik wel van. Ik ben benieuwd of dit product mijn droge, pluizige lokken kan veranderen in een glamourous kapsel! In deze fles zit 80 ml shampoo.

Essie - nagellak in 34 Jamaica Me Crazy (€9,99 voor 13,5ml)



"Essie benadert nagelverzorging op een unieke manier. De nagellak is voorzien van een professionele langhoudende formule en heeft een brede aflopende kwast om de nagels nog beter te kunnen lakken."

Yeah, een fullsize nagellak van Essie! Tevens mijn allereerste Essie nagellak ooit. Leuk! Ik ben ook erg blij met de kleur, Jamaica Me Crazy ziet er in het flesje geweldig uit. Roze, maar wel met een prachtige paarse sheen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit!

Revitalash - wimperserum (€99,95 voor 3,5ml)




"Revitalash is het wimperserum voor een zichtbare verbetering van de wimpers in lengte en dikte! Breng éénmaal per dag het serum langs de wimperlijn aan en binnen 3 tot 12 weken is het resultaat merkbaar."

Over dit wimperserum heb ik al zó veel gehoord! Ik kan niet wachten om het resultaat zelf te kunnen beoordelen. Ik heb van mezelf al wel lange wimpers, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om ze nog net iets langer en voller te maken, zonder wimperextensions te hoeven nemen. Op de ingrediëntenlijst staat, na aqua (water), serenoa serrulata fruit extract bovenaan en dit is dan ook het plantaardige middel dat zorgt voor de groei van de wimpers. Dat is veelbelovend! Ik heb al foto's gemaakt van mijn wimpers voordat ik het product ga gebruiken, dus over een aantal weken kan ik jullie met mijn eigen foto's laten zien of het wimperserum heeft gewerkt. In deze samplesize versie zit 1,0ml.

H20 Plus - Spa Sea Salt Hydrating Body Butter (€20,70 voor 240ml)



"Deze hydraterende body butter is verrijkt met zee-extracten, zeezout en groene thee. Deze samenstelling herstelt en beschermt door middel van anti-oxidanten, waardoor je huid weer soepel en zacht aanvoelt."

Een hydraterende body butter kan ik altijd wel gebruiken. En eentje die ruikt naar groene thee al helemaal! Ik ben dol op groene thee en ik ben dan ook blij dat je hier inderdaad veel van ruikt in de geur. Heerlijk! De geur is verder niet te sterk en een beetje typisch 'crème-achtig', dus fijn voor dames (en heren) die niet van al te aanwezige geuren houden. Ik heb de body butter al op mijn handen gesmeerd en ik kan alvast vertellen dat 'ie de huid inderdaad heel zacht maakt! In deze sample versie zit 15ml.

Ik kan weer lekker gaan testen en reviewen! Ik ben vooral benieuwd naar het wimperserum van Revitalash, de mascara van Yves Saint Laurent en de kwaliteit van de nagellak van Essie. Over een aantal weken zal ik de producten uitgebreider met jullie bespreken, wanneer ik ze goed heb kunnen testen en mijn echte mening kan geven.

De Glossybox kost €12,50 per maand, inclusief verzendkosten. Je betaalt per maand en je kunt je abonnement op elk moment opzeggen (je zit er dus niet voor een bepaalde tijd aan vast, je kunt eenvoudig opzeggen, wanneer je wil). Ben je nog geen abonnee van Glossybox, maar wil je dit wel graag worden? Klik dan hier.

Adverteerdirect