16-04-2012

Leuke sneakers op Beslist.nl!



Natuurlijk willen wij vrouwen er vaak sexy uitzien en zijn we niet bang om onze vrouwelijkheid te tonen. Toch is comfort ook belangrijk, je wil niet dag in dag uit zere voeten hebben van het lopen op té hoge hakken of die knellende schoenen, onder het motto ‘wie mooi wil zijn moet pijn lijden’. Voor de dagen dat je voeten even geen hoge hakken trekken, zijn er sneakers. Je hoeft bij het horen van dit woord niet alleen aan mannelijke voetbalschoenen te denken. Tegenwoordig zijn er ook talloze vrouwvriendelijke, sportieve, kleurrijke en vooral comfortabele sneakers te vinden waar menig hartje sneller van gaat kloppen.

Op Beslist.nl zijn ontzettend veel leuke schoenen te vinden. Je zult hier, wat je stijl of smaak ook is, vast en zeker een aantal paren vinden die je aanspreken. Aangezien ik op zoek ben naar een leuk paar sneakers, heb ik zelf ook even rondgekeken op deze site en ik moet zeggen dat het moeilijk kiezen is tussen al die mooie schoenen!


Op het moment lopen heel wat dames op Vans. Deze schoenen werden ‘oorspronkelijk’ gedragen door mensen in de skatescène, maar tegenwoordig maakt het niet uit bij welke groep je hoort en zijn ze bij elke outfit goed. Bovenstaande modellen vind ik zelf erg leuk!
 

De klassieker, de gymp der gymp: de All Stars van Converse. Ik blijf ze leuk vinden! Mijn vader had deze vroeger ook en ikzelf heb ook een paar. Ik draag ze vooral graag wanneer het buiten weer wat warmer wordt, ze staan zo leuk onder shorts! Eigenlijk kunnen All Stars bij elke outfit wel, het zorgt meteen voor een jonge, frisse, casual uitstraling.


Ook sneakers van Nike weten altijd mijn aandacht te trekken. De Nike Dunk High die je hierboven in het midden ziet, vind ikzelf echt geweldig. Lieve, meisjesachtige kleuren maar toch stoer door het model. Het linker paar is ook het Dunk High model, maar net een tikje minder meisjesachtig door de donkere kleuren. Het rechterpaar is een hele simpele schoen, dit model heet Air Force 1 Low. Deze vind ik vooral niet te grof en lomp. Ook de kleur vind ik leuk, grijs past bijna overal wel bij.

Bovenstaande sneakers zijn allemaal te koop via Beslist.nl , een handige site waarop je meer dan 15 miljoen producten en 4386 shops snel en makkelijk met elkaar kunt vergelijken. Op deze manier kun je alle mogelijke webwinkels en de voor- en nadelen hiervan onderscheiden en je keuze maken op basis van prijs, betalingsopties, keurmerken en levertijd. Ook staan er ontzettend veel productbeoordelingen en zelfs videoreviews van klanten, wat je ook zou kunnen helpen met je keuze. 

Voordat je zomaar roekeloos iets op een (misschien nog onbekende) webshop koopt, kan je dus beter kijken op deze site om de shop met andere te vergelijken en zo misschien geld of een miskoop te besparen!

Adverteerdirect