29-03-2012

Favorieten van maart


Normaal gesproken vind ik het heel moeilijk om te bepalen wat mijn favoriete producten op dat moment zijn, doordat ik echt heel veel verschillende dingen gebruik en elke dag ter plekke bedenk wat voor look ik ga maken. Deze maand heb ik echter wel een aantal producten heel veel gebruik en deze kan ik dan ook tot mijn favorieten van maart kronen.




Links zie je mijn eerste Mineralized SkinFinish van MAC. Het is Redhead uit de Naturally collectie, die inmiddels niet meer verkrijgbaar is. Ik ben echt nog steeds heel blij met deze (toch wel dure) aankoop en ik gebruik Redhead een paar keer per week. Hij geeft een prachtige glow aan je gezicht en tegelijkertijd een natuurlijk kleurtje.

Rechts zie je de prachtige blush Coral van The Body Shop. Coral bevat ontzettend mooie, fijne glittertjes die in het zonlicht heel mooi reflecteren. Het perzikkleurige gedeelte is perfect als highlighter, boven die roze blush op de wangen.



De mascara die ik de laatste paar weken elke dag (op de dagen dat ik make-up heb gedragen) droeg, is Yves Rocher Sexy Pulp Mascara. Hij heeft m'n all-time favourite (The False Lash Effect van Max Factor) nog niet van zijn plek verstoten, maar toch betrapte ik mezelf erop dat ik deze van Yves Rocher meer gebruikt heb. Ik heb hem open gemaakt en ik vind het zonde als ik hem laat uitdrogen omdat ik 'm niet gebruik. Hij is echt heel fijn en geeft mijn wimpers inderdaad volume en verlengt ze ook.

De laatste tijd ben ik weer dol op een wit lijntje op de waterlijn, voor een open blik en zodat het lijkt alsof ik goed wakker ben, haha. Ik gebruik hiervoor een Kohl Kajal oogpotlood van Catrice, in de kleur White. Werkt prima! Blijft helaas niet de hele dag zitten, maar ik heb 'm dan ook altijd in mijn make-up tasje zitten zodat ik onderweg makkelijk kan bijwerken.

In de allereerste Glossybox zat de Clear Brow Gel van Anastasia. Deze gebruik ik sindsdien en hij is nog steeds niet op, gelukkig! Dit wonderproduct zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen de hele dag in model blijven zitten.



Ik weet het, lieve lezeressen, het wordt een beetje saai dat ik het Au Naturel palette van Sleek alwéér als favoriet bestempel. Maar het is ook echt mijn meest gebruikte oogschaduw! Sowieso gebruik ik de matte, bruine kleur elke dag om mijn wenkbrauwen mee in te vullen, dus ik kan niet zonder Au Naturel. Ook ben ik verliefd op de kleur rechtsboven, de highlighter en de mosgroene tint.

Dat ik Love Story van Zoeva helemaal te gek vind, wisten jullie ook al. Het is echt een hele bijzondere oogschaduw: in het gewone licht is 'ie lichtroze, maar in het zonlicht zit er een prachtige gouden gloed overheen en is er niks 'gewoon roze' meer aan. Love it!

Ik heb mijn Ultra Pearl Mania pigments van NYX weer ontdekt en mijn favoriet is op het moment Lilac Pearl. Deze gebruik ik niet op het ooglid, maar aan de onderste wimperrand voor a pop of color. Superleuk voor in de lente!



Watch Me Simmer van MAC is een felle, gewaagde koraalkleur, maar ik ben er dol op! Ik draag 'm niet naar stage vanwege de felheid, maar wel als ik even de stad in ga of boodschappen moet doen. Deze zal ik nog vaak gaan dragen, komende tijd!

Soms heb ik iets minder behoefte aan knallende lippen, en op die momenten kies ik voor Be Natural van Catrice. Dit is een nude lipstick, maar die wel eentje die niet té licht is. Ik moest er in het begin aan wennen, omdat ik niet zo van de nude lipsticks ben, maar ik ben toch heel blij met Be Natural.

Een lipgloss die ik weer herontdekt heb, is de Stay All Day lipgloss in My Favourite Milkshake, van Essence. De kleur is niet té aanwezig, de lipgloss heeft een medium dekking. Dit is één van die lipglossjes die je makkelijk tussendoor kunt smeren zonder spiegeltje. Oh, en hij ruikt ook heel lekker zoet!



Deze bodysplash van H&M, met peer en komkommer, zagen jullie laatst voorbij komen in het artikel waarin ik mijn H&M bestelling liet zien. Ik ben helemaal verslingerd aan deze geur, hij is zo lekker fris, jong en toch ook zoet en fruitig tegelijk. Ja, dit is echt mijn geur!





De drie nagellakken die ik op dit moment echt supermooi vind, zijn ELF - Mint Cream, China Glaze - Dance Baby en Catrice - Godfather Of Pearl. De mintkleur is echt perfect voor de lente en ook de lichtroze pastelkleur is een grote favoriet. Godfather Of Pearl is een topper uit de Million Styles LE van Catrice en deze pimpt iedere saaie kleur op met blauwe, paarse en groene duochrome glitters.

That's all, folks! Dat waren m'n favorieten van maart alweer. Ik ben benieuwd of ik volgende maand weer zulke uitgesproken favorieten heb! Welke producten gebruik jij op het moment heel graag en zijn jouw favorieten?

Adverteerdirect