04-06-2011

Mijn lipproducten stash! Juni 2011

Eerder heb ik jullie al mijn nagellakstash laten zien. Vandaag is het de beurt aan mijn lipproducten! Hope you enjoy!





Zo berg ik mijn lipsticks op. Het ronde doosje heeft mijn (overleden) oma zelf geschilderd en is me heel dierbaar. Het staat nu mooi op een kastje met al mijn lipsticks erin, waar ik dus vaak naar kijk! Mijn meeste lipsticks zijn van het merk NYX.Ook heb ik een paar lipsticks van Catrice, Hema, Essence, en een heleboel 'losse', van verschillende merken.


Hierboven zie je mijn favoriete lipsticks. Allemaal redelijk neutrale kleurtjes, behalve de lipstain van NYC die je helemaal links ziet.


Dit is het (lelijke) bakje waar mijn lipglosjes inzitten. Ik ben gek op lipgloss! Het valt me nog mee hoeveel ik er heb...


Zo, nu kan je ze wat beter zien!


Dit zijn mijn favoriete lipglosjes. Meestal draag ik een onopvallend nudekleurtje, maar soms vind ik het wel fijn om een lekkere knalkleur te dragen!



In dit leuke, simpele, KNALROZE bakje zit mijn tubelipgloss. Ik heb er een paar van E.L.F., eentje van Sephora, van de H&M, en nog een paar random merken.


Hier zie je mijn Born Lippy's van The Body Shop, en een hele fijne lippenbalsem van Yves Rocher.



Als laatst zie je deze schattige lippenstiftjes. Deze heeft mijn zus heeeeel vroeger een keer gekregen. Ik heb ze uiteindelijk van haar gekregen, omdat zij niet echt van de make-up is en ik ze zo leuk vind! Deze zal ik dan ook nooit weggooien, they bring back memories!

Dat was het dan, mijn lipproducten stash! Van welk(e) merk(en) dragen jullie het liefste lippenstift en/of lipgloss?

Adverteerdirect