13-06-2011

Spelen met Eyeliner!

Elke dag kijk ik op mijn favoriete beautyblogs. De meeste beautyblogs die ik volg zijn van meiden uit Nederland of België, maar een paar zijn van meiden uit andere landen. Zo ook Jenny uit Zweden. Ik keek laatst op haar blog en zag een look met prachtige eyeliner. Ik werd meteen geïnspireerd en besloot de look zelf te proberen! Dit is voor mij de eerste keer dat ik met eyeliner zo'n toch wel aparte look maak. Ik vind het, voor een eerste keer, best goed gelukt!





Ik heb eerst een gewone streep eyeliner gezet, met een kleine wing, zoals ik mijn eyeliner altijd draag. Daarna heb ik de wing groter, dikker en langer gemaakt. Daarna heb ik het puntje gemaakt bij mijn binnenste ooghoek. Dit allemaal heb ik met de gelliner van Catrice gedaan. Als laatst heb ik mijn onderste wimperrand aangezet met de zwarte gelliner, en om het iets rommeliger te maken aan de onderkant, heb ik nog wat zwarte oogschaduw aangebracht. Ik heb de look op beide ogen gemaakt, maar het lukte gewoon niet om een fullface foto te maken, de look kwam daar totaal niet goed uit... maar ik was in ieder geval wel verbaasd van het feit dat het (vind ik) goed gelukt was en dat de ogen wel gelijk waren!


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Alleen een gelliner van Catrice, zwarte oogschaduw van Catrice, een eyeliner kwastje van Catrice, en mijn favoriete mascara: False Lash Effect van Max Factor.

Ik zou deze eyelinerlook niet zo snel dragen doordeweeks. Ik vind hem daar net iets te 'edgy' voor. Misschien zou ik het voor een feestje wel durven, als ik de rest van mijn gezicht rustig hou. En misschien scheelt het al als ik dat puntje in de binnenste ooghoek weghaal. Dan zou ik hem wel dragen, doordeweeks. Ik vond het in ieder geval superleuk om eens iets anders te proberen met make-up!

Adverteerdirect