02-08-2011

H&M pakketje, juli 2011


Oh, how I love online shopping! Ik ben er gek op! Ik shop vaak beautydingen online, maar ook kleding. De H&M is één van mijn favoriete webshops voor kleding. En vooral als er grote sale is! Ik moet zeggen, dat ik dit keer niet veel besteld heb voor mezelf. Veel dingen die ik wilde waren uiteindelijk uitverkocht, toen ik bij de online kassa aankwam. Jammer! Maar wel fijn voor mijn bankrekening, haha.




Ik draag in de zomer graag korte broeken. En dan het liefst hotpants! Heerlijk vind ik ze. Ik vind hotpants fijner dan rokjes, omdat ik dan altijd het gevoel heb dan mensen van alles kunnen zien, wat ze eigenlijk niet horen te zien... ;) Een kort broekje vind ik dan net iets veiliger. Deze is erg leuk, vind ik! Hij is van lichte spijkerstof en heeft een beetje die destroyed look.


Verder kreeg ik dit simpele jurkje binnen. Ik ben dol op zulke jurkjes, omdat ze makkelijk te combineren zijn, maar toch vrouwelijk staan omdat ze nauw aansluiten aan je lichaam. Dit jurkje is gestreept; wit met donkerblauw. Ik heb een donkerblauwe blazer, die er heel leuk bij staat!



Yes! Eindelijk een mooie bandeau bikini waarin ik geen meisje van 11 lijk. Ik wilde al heel lang een bandeau bikini, maar tot nu toe had ik nog geen succes doordat ze me allemaal zo 'plat' doen lijken. Bij deze is dat gelukkig niet zo, mede dankzij het geknoopte stuk in het midden. Hij past precies en hij staat me goed, al zeg ik het zelf! Ik vind de kleuren erg leuk, vooral als ik een gebruinde huid heb. Ook de details zijn erg leuk, LOVE the beads! Mijn nieuwe favoriete bikini.


Als laatst zat deze lipgloss in mijn pakketje. Het is de kleur Sweet Talk Me, en deze was nu voor de helft van de prijs. Ik had nog twee lipglosjes besteld, maar die waren helaas uitverkocht. Ook had ik nog een leuke strandtas besteld die helaas niet meer verkrijgbaar was.

Verder had ik nog 3 shirts en een zwembroek voor m'n vriend besteld en een shirt voor mijn moeder, maar die zijn niet zo interessant voor jullie om te laten zien, dacht ik zo!

Ik kocht deze artikelen tijdens de sale, dus misschien zijn sommige dingen nu niet meer verkrijgbaar of zijn ze nu duurder. Dit betaalde ik voor de spullen:
- Kort spijkerbroekje: 19,95
- Jurkje: 9,95
- Lipgloss: 1,95
- Bandeau bikinitop: 7,45
- Bikinibroekje: 4,95

Bij welke onlineshops bestellen jullie weleens kleding?

Adverteerdirect