30-08-2011

Playing with my Urban Decay palette


Ik kan nog steeds niet geloven dat ik van Jamilla, mijn beste vriendin, dit mooie cadeau heb gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb nog nooit zo'n mooi make-up product in mijn bezit gehad! Natuurlijk heb ik het over het Urban Decay Loves New York City Book Of Shadow Vol III palette (zo, een hele mond vol!). Kijk verder voor de looks die ik er tot nu toe mee heb gemaakt!


Als eerst maakte ik een frisse, kleurrijke look met blauw- en paarstinten. De kleuren die ik heb gebruikt:
Uzi: in de binnenste ooghoek en bij de traanbuis, en in de arcadeboog
Haight: op het hele bewegende ooglid
Radium: in de buitenste ooghoek en in de arcadeboog
Het paarse oogpotlood in de kleur Ransom: op de waterlijn en de onderste wimperrand
Psychedelic sister: over het paarse oogpotlood, om te smudgen


Daarna wilde ik een heftige, donkere ooglook maken. Dit vond ik echt heel leuk om te doen: ik heb kleuren bij elkaar gebruikt die ik nooit eerder heb gecombineerd en ik vind het een geslaagde look!
De kleuren die ik heb gebruikt:
Uzi: in de binnenste ooghoek en bij de traanbuis
Loaded: op het hele bewegende ooglid
Rockstar: in de arcadeboog en op de onderste wimperrand
Last call: in de arcadeboog boven Rockstar, om te blenden
Het zwarte oogpotlood in de kleur Zero: op de waterlijn


Ik ben echt gek op die tweede look, ook al is 't vrij heftig. Ik vind de kleurencombi gewoon ontzettend mooi en apart. Jammer dat ik geen fullface-foto heb gemaakt! *stom, stommer, stomst!*

Welke look heeft jullie voorkeur?

Adverteerdirect