20-09-2011

NOTD: NYC Times Square


Rode nagellak is toch wel de meest voorkomende kleur als het gaat om nagellak. Ik heb dan ook aardig wat rode lakjes in mijn nagellakstash. Je hebt verschillende tinten rood: kersenrood, wijnrood, bordeauxrood, frambozenrood... Die laatste staat vandaag centraal in mijn NOTD.

De nagellak die ik draag heet Times Square en is van NYC. De nagellak slaat op mijn nagels iets donkerder en meer rood uit dan in het flesje, waar de lak er toch wel echt frambozenrood uitziet. Dit vond ik op zich wel jammer, want frambozenrood vind ik juist zo mooi!


Deze lak van NYC lakt echt perfect. Geen strepen, lekker creamy en zorgt voor een egaal resultaat. Eigenlijk was hij al met één laagje compleet dekkend, maar ik heb er toch maar een tweede over gedaan (waardoor de kleur waarschijnlijk ook donkerder is geworden). Ik heb zo'n 4 dagen met deze kleur op mijn nagels gelopen, zonder chips! Dat is ook een groot pluspunt. Deze nagellak had ook nog langer op mijn nagels kunnen blijven zitten, maar na 4 dagen was ik wel weer toe aan een andere kleur.


De nagellak van NYC kost €2,30, wat natuurlijk een fijn prijsje is voor zo'n mooie en goede nagellak!

Wat is jullie mening over rode nagellak?

Adverteerdirect