01-10-2011

Bestelling van Zalando

Een paar weken geleden plaatste ik een bestelling bij Zalando. Binnen een week had ik mijn spulletjes binnen en ik was (ben) erg tevreden! Een paar meiden vroegen naar wat foto’s van de kledingstukken, dus bij deze!



Ik wilde al een tijdje een jurkje dat bestaat uit twee ‘stukken’. Ik had er bij de H&M al een aantal gezien, maar die waren er dan niet meer in mijn maat of ik vond de kleurencombinatie niet zo mooi. Bij Zalando kwam ik een jurkje tegen van Vila, die me wel erg leuk leek! Het bovenste gedeelte is navy met grijs gestreept en het onderste gedeelte is de zwarte rok. Ik bestelde dit jurkje in maat S, maar hij was uiteindelijk net iets te groot voor me, bij m’n taille. Gelukkig kan mijn moeder goed met de naaimachine overweg en nam ze hem iets in, waardoor ik ‘m nu wel goed pas! Dit jurkje kost €34,95.


Ook kwam ik deze witte top tegen van Vero Moda. De stof was in het echt iets dunner dan ik had verwacht, het is eigenlijk echt een zomertop. Het is dan ook de bedoeling om er wel een shirtje onder te dragen, omdat hij vrij transparant is. Met een leuke cardigan kan ik deze trouwens ook prima in de herfst en in de winter dragen. Ik vind de knoopjes ook zo schattig! Deze top kost €14,95.


Ik wist dat Zalando ook cosmetica verkoopt, dus natuurlijk nam ik daar ook nog even een kijkje. Ik kwam daar deze vloeibare Lipsmacker tegen, waar ik wel erg benieuwd naar was! Hij ruikt echt ontzettend lekker naar vanille en snoepjes. Het is een soort mengsel tussen een lipgloss en een lippenbalsem, heel prettig in gebruik in ieder geval. Deze vloeibare Lipsmacker is trouwens gewoon transparant, maar geeft wel een mooie glans aan je lippen. Hiervoor betaalde ik €2,95.

Ondanks dat het jurkje iets te groot was, ben ik heel tevreden over mijn bestelling en de service was ook prettig. Ik denk dat ik binnenkort wel weer een nieuwe bestelling ga plaatsen bij Zalando!

Adverteerdirect