15-12-2011

Nieuwe schoenen!


Vorige week vrijdag kreeg ik te horen dat Shoe Outlet failliet is. Ze verkopen nu al hun schoenen voor de helft van de prijs, om van alles af te komen. Ik kon het niet laten om afgelopen zaterdag even de stad in te gaan en te kijken, natuurlijk. Ik bedacht van tevoren al dat ik schoenen met een sleehak (wedges) wilde kopen, aangezien ik die al een tijdje wilde hebben. Ik ging naar de plaatselijke Shoe Outlet, en tien minuten later liep ik de winkel uit met mooie, donkerbruine wedges in mijn maat.


De schattige enkellaarsjes met sleehak zijn van namaaksuède en voelen dus lekker zacht. Ook de binnenkant is niet van echt leer, net als de zool van de schoen. Ik heb al twee paar goede laarzen (van leer), dus ik vind het niet erg om schoenen te kopen die niet van leer gemaakt zijn.

De sleehak is ongeveer 10 cm hoog. Doordat de schoen geen ‘losse’ hak heeft, en de zool van voor naar achter loopt, loopt het heel prettig en heb je eigenlijk niet door dat je op hoge hakken loopt. Ik heb pumps van 10 cm en die doen echt pijn aan mijn voeten, al na een half uur. Op deze wedges kan ik de hele dag lopen en dan nog heb ik geen zere voeten. Schoenen met een sleehak zijn dus aan te raden voor meiden die graag op hakken willen lopen, maar geen pijnlijke voeten willen hebben.


Wat ik ook belangrijk vind: de schoenen sluiten mooi aan bij mijn enkels. Ik heb vrij smalle enkels en voor mij is het lastig om enkellaarsjes te vinden die niet veel te wijd zijn aan de bovenkant. Deze wedges sluiten perfect aan. Ook kan ik mijn broek in de schoenen doen, maar ook over de schoenen heen. En ze staan ook heel leuk bij een panty met een jurkje of rokje!

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe schoenen en ik heb ze al bijna de hele week aan. Ze zijn dus van Shoe Outlet, maar als je ze nog wilt moet je snel zijn, aangezien ze failliet gaan en alle filialen verdwijnen. Ze kostten eerst €39,95 en ik heb ze meegenomen voor €19,95.

Wat vind jij van schoenen met een sleehak?

Adverteerdirect