03-12-2011

Pakketje Uit Amerika!


Too Faced vind ik een geweldig merk. De verpakkingen zijn gewoon too cute, de producten zijn kwalitatief goed en het is gewoon een merk dat zich onderscheidt van andere merken. Ik wilde al lang iets van Too Faced proberen, maar aangezien het toch net iets boven mijn budget ligt kwam het er steeds niet van. Laatst bestelde ik via een Amerikaanse webshop twee producten van Too Faced en een lipstick van Revlon. En hoera voor de altijd vriendelijke pakketjesbezorger, die gister mijn pakketje uit Amerika kwam brengen!

Al een paar keer keek ik op de website van All Cosmetics Wholesale en zag ik van alles dat ik dolgraag wilde hebben. Natuurlijk kan ik me lang niet alles wat ik wil veroorloven en elke keer klikte ik de site maar weer weg. Laatst vond ik dat ik mezelf wel eens mocht verwennen met wat producten die ik op ACW had gezien. Ik plaatste het Pixie Pin-Ups palette en de Papa Don’t Peach blush van Too Faced in mijn winkelmandje. Ook zag ik een lippenstift van Revlon waarvan ik hele mooie swatches had gezien, dus Berry Haute bestelde ik ook maar meteen mee. De verzendkosten vielen me uiteindelijk nog mee: ik betaalde 16 dollar aan verzending, wat zo’n 11 euro is. Prima, voor iets dat helemaal uit Amerika komt!


Wat werd ik BLIJ toen ik het Pixie Pin-Ups palette van Too Faced zag in mijn pakketje! Hier heb ik drie weken op zitten wachten. Dit is echt het perfecte palette voor mij: qua verpakking, maar ook zeker qua kleuren oogschaduw.


De verpakking is schitterend. De voorkant heeft een boel zilveren glitters en een schattig zwart (opgedrukt) strikje, de binnenkant bevat een prachtig pop-up gedeelte waar met glitterende pin-up elfjes en natuurlijk het laatje met de producten zelf.


Het palette bevat vooral shimmery kleuren, maar er zijn ook twee matte kleurtjes (onder andere een highlighter). Verder zit er nog een zwart mini-oogpotloodje, een mini mascara en een mini Shadow Insurance (oogschaduwbasis) in. Superleuk, lekker compleet!


De blush die ik bestelde heet Papa Don’t Peach en is ook van Too Faced. Hier had ik al meerdere keren wat over gelezen, en ik was gewoon heel enthousiast. Sowieso vind ik dat perzikkleurige blush me goed staat, die warme tint staat mooi bij mijn olijfgroene ogen.


Wederom is de verpakking, naar mijn mening, ontzettend schattig en bijzonder. Op het doosje van de blush én op de kartonnen verpakking eromheen staat een afbeelding met perziken en een mooie, blonde pin-up dame. Op de zijkanten en de binnenkant van de blush zie je roze polkadots.


De blush zelf is natuurlijk peachy: perzikkleurig. Papa Don’t Peach bevat subtiele shimmers die je eenmaal aangebracht op de huid goed kunt zien in het licht.


Als laatst bestelde ik mijn eerste lippenstift van Revlon, met de naam Berry Haute. De lipstick zit in een mooie, simpele huls waar ik niets op heb aan te merken.


De kleur van Berry Haute is bijzonder, je zou het kunnen omschrijven als plum- of bessenkleurig. Ik schrok een beetje toen ik de kleur zag, maar eenmaal op de lippen is het een hele mooie lippenstift!


Een kleine verrassing was de sample die ik kreeg van de Smashbox Adjust Photo Finish Primer. Het is echt maar een heel klein sample-potje, maar wel leuk natuurlijk! Ik kan hier denk ik één of twee keer mee doen. Deze primer ziet er… apart uit en niet heel smakelijk (ik dacht meteen aan groene snottebellen), maar voor zover ik weet is Smashbox een fijn merk, dus ik ben heel benieuwd!

Van de producten volgen nog reviews met swatches en looks. Ik ga ze eerst nog uitbundig testen en proberen, voordat ik mijn mening erover kan geven.

Prijzen:
Too Faced Pixie Pin-Ups palette: $19,99 (€14,92)
Too Faced Papa Don’t Peach blush: $10,99 (€8,21)
Revlon Berry Haute lippenstift: $4,50 (€3,36)

Dat zijn fijne prijzen, hè? Op All Cosmetics Wholesale kun je een boel producten van luxe merken vinden voor een zachter prijsje dan wanneer je ze in de Nederlandse winkel wilt kopen.

Op welke (buitenlandse) sites bestel jij weleens make-up?

Adverteerdirect