18-01-2012

Halle by Halle Berry - Parfumreview


Van mijn lieve vriend kreeg ik voor Kerst een heerlijk parfum, namelijk Halle by Halle Berry. Ik kende het parfum nog niet en had er nog nooit aan gesnuffeld, dus ik vond het best spannend toen ik mijn cadeautje openmaakte. Joey had de geur zelf voor mij uitgekozen, en we weten allemaal hoe moeilijk het is om parfum aan een ander cadeau te doen…

Halle by Halle Berry komt in een simpele, kartonnen verpakking. Op de voorkant staat in mooie sierletters “Halle” geschreven en verder geen poespas.


Op de achterkant van de verpakking staat een prachtige foto van Halle Berry en nogmaals de naam van het parfum.


De flacon zelf vind ik mooi, behalve de kleur van het parfum. Het vloeibare is best geel en dat had ik liever lichtgeel of in een andere kleur gehad. Verder heb ik niets te klagen, hoor! Ik vind vooral de dop van de flacon erg mooi.


Halle by Halle Berry ruikt niet als een typisch ‘celeb-parfum’. Die zijn vaak heel zoet en fruitig, dat is deze niet. In een interview zegt Halle Berry over haar parfum:

“I was mixing other brands that shall remain nameless to make my own scent with fig and mimosa. With Halle, I added olibanum, which is an African root, which brings spice to the fragrance, and sandalwood, which smooths everything out and makes it yummy. It’s very sensual, very natural, very much reflective of the outdoors.”

De beschrijving die Halle haar parfum geeft, klopt naar mijn mening ook. Het is inderdaad een sensueel, kruidig en natuurlijke geur. Ik ruik de houtnoot ook duidelijk terug na een paar minuten. Het parfum opent zoet en houtig en wordt na een paar minuten iets zwoeler en warmer. Geurnoten die het parfum verder bevat: mimosa, vijgenblad, amber, drijfhout, hibiscus, perenbloesem en bergamot.

Halle by Halle Berry blijft lekker lang hangen en ruik ik na een lange dag nog steeds subtiel op mijn huid. Heerlijk! Je hebt ook maar een paar spuitjes nodig om lekker te ruiken, aangezien het een vrij sterke geur is.

Joey mag vaker parfums voor me uitzoeken! Hij heeft een goede smaak, haha. Zonder mijn vriend had ik Halle by Halle Berry waarschijnlijk nooit ontdekt!

Ik heb de prijzen even voor jullie opgezocht. Voor 15 ml eau de parfum betaal je €16,00 en voor 30 ml €25,00. Ik raad iedereen die van sensuele, zwoele geuren houdt dit parfum aan! Hij is ook nog eens lekker budget, dus snuffel er vooral even aan als je deze geur in een parfumerie tegenkomt.

Heb jij weleens een geur die je nog niet kende van iemand gekregen die je uiteindelijk heel erg lekker vond?

Adverteerdirect