03-01-2012

MAX Nagellak


Zoals jullie gister in mijn Action shoplog konden zien, nam ik drie nagellakken mee van het merk MAX. Ik koos drie kleuren uit die misschien op ’t eerste gezicht niet heel speciaal lijken, maar toch zijn twee ervan vrij uniek in mijn stash. Ik ben meteen aan het swatchen geslagen, en vandaag kan je daar het resultaat van zien.


De nagellak van MAX komt in een kartonnen verpakking. Het deed me een beetje denken aan de nagellak van ELF, die komt ook in zo’n soort verpakking. Op zich prima, maar voor mij hoeft het niet perse en het is toch weer een beetje papierverspilling, als je ’t mij vraagt. Op de voorkant van de verpakking staat de naam van de nagellak.


Op de achterkant staat allerlei info over de nagellak en over de fabrikant. Wat ik best leuk vind is dat MAX een soort ‘gebruiksaanwijzing’ voor de nagellak op de achterkant van de kartonnen verpakking heeft geschreven.

Pink Diamonds


Pink Diamonds is een varkentjesroze nagellak. Lekker licht, met een heleboel glittertjes. Hij doet me een beetje denken aan Miss Piggy Reloaded van Catrice, maar die heeft een blauwe ondertoon en deze is echt meer roze. Ook heeft Pink Diamonds veel meer glitters, ik vind ‘m echt heel mooi! In fel licht zie je gouden glitters, maar in daglicht zie je vooral zilveren glitters. Heel bijzonder! Ik draag hier twee laagjes van Pink Diamonds.

Coral Red


Oranje nagellak… Ik moet toegeven dat ik er niet écht fan van ben. Ik heb er dan ook niet veel in mijn stash, maar dat maakte het juist wel aantrekkelijk om deze knaloranje lak toch mee te nemen. Het is namelijk geen creamy lakje, maar een soort van metallic oranje nagellak met een supermooie lichtoranje glans eroverheen! Ik ben echt fan van deze kleur. En de grote verrassing was dat deze ontzettend goed dekt, ik draag op de foto’s maar één laagje van Coral Red.

Riviera Red


Riviera Red is misschien niet zo bijzonder als de vorige twee nagellakken. Toch vind ik ‘m erg mooi, deze kleur rood is één van mijn favoriete kleuren voor op mijn nagels. Riviera Red dekt in twee laagjes en droogt snel op.

De kwaliteit van MAX nagellak
Ik had al veel over MAX nagellak gelezen en ook ik ben nu overtuigd. Ze doen echt niet onder voor de nagellak van Catrice of Essence, ze zijn gewoon prima. Ze lakken zelfs erg fijn! De kwastjes zijn goed en de substantie van de lakjes is lekker dun, maar wel dekkend. Ik ben heel erg tevreden!

MAX nagellak is te koop bij Action en kost €0,49. In één flesje nagellak zit 7ml.

Welke kleur vind jij het mooist van deze drie nagellakken? Heb jij zelf al nagellak van MAX?

Adverteerdirect