29-04-2012

Cadeautje van mama!


Van de week kwam mijn moeder mijn kamer binnengelopen, ze vertelde dat ze een cadeautje voor me had. Ze stond in de winkel en zag een lipstick die mij perfect zou staan, volgens haar. "Deze kleur lipstick past precies bij jouw kleurentype. Toen ik hem zag moest ik meteen aan jou denken!" Het ging om een lippenstift van Bourjois, in de kleur Rose Tendre.



Rose Tendre is een kleur uit de Sweet Kiss Naturel lijn van Bourjois. De lipsticks in deze lijn bevatten voornamelijk natuurlijke ingrediënten als magnoliaolie, minerale en plantaardige pigmenten, groene thee, rijst, shea- en jojobaboter en natuurlijke bijenwas.
 

De lippenstift zit in een lichtroze, semi-transparante verpakking met daarop de merknaam geschreven met matte letters. De lipstick heeft een handig kliksysteem; door het zilveren knopje omlaag te duwen komt de lipstick er van onder uit en kun je deze er zo uithalen.



Rose Tendre is een perzikkleurige lippenstift met warme ondertoon. Ik vind de finish erg mooi, Rose Tendre glanst subtiel, maar wel op een natuurlijke manier. De lipstick is lekker romig en smeert prettig, maar gaat wel een beetje in de lijntjes zitten en accentueert velletjes. Goed scrubben van tevoren dus, als ik deze lippenstift ga dragen!




Volgens mijn moeder past deze lippenstift perfect bij mijn 'kleurentype'. Zelf hou ik me hier niet zo mee bezig, als ik een kleur mooi vind draag ik die gewoon, of die nou wel of niet bij mijn teint past. Ik moet zeggen dat de kleur me inderdaad goed staat, die perzikkleur werkt goed samen met de olijfgroene kleur van mijn ogen. Toch blijft roze mijn favoriete kleur voor op de lippen, hoor!


De lippenstift blijft lang zitten, zeker als je na het aanbrengen even afhapt op een tissue en de lipstick daarna nog een keer aanbrengt. Ik heb de kleur zo'n drie uur gedragen zonder bij te hoeven werken.

Zo'n spontaan cadeautje van mams is natuurlijk superleuk en van harte welkom, hihi!  Thanks, mama! <3

De lipsticks uit de Sweet Kiss Naturel lijn van Bourjois kosten €12,50 per stuk en zijn te koop bij verschillende drogisterijen.


Wat is jouw ervaring met lipproducten van Bourjois?

Adverteerdirect