25-06-2011

Mijn Favoriete.... Juni 2011

Het leek me wel leuk om jullie mijn favoriete producten te laten zien. Dit is niet iets wat ik elke maand ga doen (zovaak veranderen mijn favorieten namelijk niet), maar misschien zo'n 3 à 4 keer per jaar. Anders wordt het misschien ook saai, en voel ik me verplicht om elke maand zo'n artikel te schrijven... en ik wil het wel leuk houden!

Als er tussenhaakjes LE staat, betekent dit dat het product Limited Edition is/was en dus misschien niet meer te krijgen is en anders tijdelijk verkrijgbaar. Als er tussenhaakjes DC staat, betekent dit dat het product Discontinued is en dus niet meer gemaakt wordt (en dus ook niet meer in de winkel te krijgen is).

Dit is de lijst van mijn favorieten:


Dagcrème: The Body Shop Carrot Moisture Cream
Primer: Sephora Smoothing Primer
Foundation: Catrice Infinite Matt Foundation
Concealer: Bourjois Healthy Mix Concealer
Gezichtspoeder: Catrice Mineral Powder Make-up
Bronzer: NYC Colorwheel All Over Bronze Glow
Blush: Bourjois Rose Coup De Foudre
Highlighter: Catrice Fairy dust (LE)


Eyeprimer: Essence Rock Chick’s Base (LE)
Oogschaduw: NYX pigments in Oro, Nude, Lilac en Pearl voor onderste wimperrand en Catrice Help! I Am Stranded – de donkerbruine kleur
Oogpotlood/Eyeliner: Catrice Black Jack With Jack Black
Mascara: Max Factor False Last Effect en L’Oréal Telescopic
Wenkbrauwpotlood/poeder: Twee potloodjes van HEMA in kleuren 22 en 10, en HEMA Eyebrowgel


Lipstick: NYX Thalia, NYX Summer Love, Catrice Spicy Coral (DC), Rimmel Shake-up Pink
Lipgloss: NYX Strawberry, Essence My Favorite Milkshake
Parfum: Chanel Chance Eau Tendre


Nagellak: Essence Choose me, O.P.I Stranger Tides, HEMA 210, Catrice Sweets For My Sweets, Catrice Up In The Air

Zo, dat waren ze dan! Mijn favorieten van dit moment. Behoren één of meerdere van deze producten ook op jouw favorietenlijstje?

Adverteerdirect