04-07-2011

Sleek Storm Palette


Eerder schreef ik al een artikel over het Original palette van Sleek, vandaag is het de beurt aan het Storm palette. Dit palette wilde ik graag vanwege de vele verschillende bruintinten, en de neutrale looks die je ermee kunt maken. Natuurlijk kun je ook hele heftige looks maken met deze kleurtjes, voor specialere gelegenheden bijvoorbeeld.




Net als het Original palette is het palette helemaal matzwart, en staat er met glanzende zwarte letters Sleek Make-Up op. Op de achterkant staat hoe de naam van het palette en wat info over het merk zelf. Niks mis mee, ik vind het er mooi uitzien. Alleen jammer dat zulke verpakkingen vaak snel vies worden.


De meeste kleuren zijn warm. Met de bovenste rij kan je perfecte nudelooks maken, en met de onderste rij kan je perfecte smokeylooks maken. Voor ieder wat wils!



Alle kleuren zijn shimmery, behalve de derde kleur van de bovenste foto, de vijfde kleur van de onderste foto, en de zwarte kleur op de laatste foto. Ik vind het wel fijn dat er ook matte kleuren in het palette zitten, want ik vind het leuk om met meerdere finishes te werken in een ooglook.


Dit zijn de kleuren van de bovenste rij, met flits.


Hier zie je de kleuren van de bovenste rij, zonder flits.


Hierboven zie je de kleuren van de onderste rij, met flits.


En als laatst de kleuren van de onderste rij, zonder flits.

De swatches zijn allemaal gemaakt met maar één keer vegen op mijn arm. Het pigment is ontzettend goed! Het lijkt trouwens net of de lichtebruine matte kleur bijna geen pigment bevat, maar dat komt omdat de kleur heel dicht bij mijn eigen huidskleur ligt, dus zie je hem minder goed. Perfect dus als basiskleur op het ooglid! De lichtroze kleur is licht brokkelig, maar de rest is perfect qua structuur. Sleek palettes kosten rond de 8 euro (het verschilt per webshop), en je kan ze o.a. bestellen op Boozyshop en Enchantra. Binnenkort zien jullie uiteraard wat looks voorbij komen met deze geweldige kleuren!

Na beide palettes gezien te hebben (die ook wel erg verschillend zijn qua kleuren!), vraag ik me af welke jullie leuker vinden. En waarom?

Adverteerdirect