05-07-2011

TAG: Top 10 award

Yes, ik ben weer getagged! Ik ben dol op tags :) Dit keer is het een award-tag.
Ik heb de award + tag gekregen van a1001addictions, dankjewel daarvoor, super leuk!



Regels:
• Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
• Zet de top 10 award foto op je blog
• Maak een lijst met je top 10 cosmetica
• Tag 10 andere bloggers

Top 10 cosmetica (in willekeurige volgorde):
1. Catrice Mineral Powder Make-up (020, Sahara Beige)
2. Bourjois Healthy Mix Concealer (51, Light Radiance)
3. Elf Powder Blush (Candid Coral)
4. Essence Sunclub Highlighter Powder (10, Summer Glow)
5. Sleek Original Palette
6. Catrice Liquid Liner Waterproof (010, Don't Leave Me)
7. Max Factor False Lash Effect Mascara (Black)
8. Rimmel Colour Show Off Lipstick (020, Shake Up Pink)
9. Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss (02, My Favorite Milkshake)
10. Golden Rose Scale Effect Nail Lacquer (06)

Bovenstaande producten gebruik ik toch wel erg graag. Dit kun je toch echt wel mijn favorieten noemen, op dit moment! Maar mijn favoriete producten wisselen ook vaak af, hoor.

Ik geef deze leuke award aan de volgende blogs:Budgetproof
Fabulouslybeautiful
Allxinclusive
Balletbalm
Ohfashion
Jlovesbeauty
Flamantrosee
Thinkbeautynl
Kijkopbeauty
Beautybloglaura

Adverteerdirect