11-09-2011

Meest gedragen sieraden


Sieraden... welk meisje houdt nou niet van sieraden? Ik heb vrij veel sieraden, maar draag maar een paar dingen écht vaak. Zo zul je mij altijd zien met dezelfde twee ringen om, en vaak nog met een kettinkje en oorbellen in. Vandaag laat ik jullie zien welke sieraden ik het meest draag.

Deze twee ringen draag ik áltijd, dag en nacht. Links zie je een ring die ik van Joey heb gekregen, een aantal jaar geleden voor mijn verjaardag. Een simpele zilveren ring, maar aan de binnenkant staan de datum dat we een relatie kregen en zijn naam gegraveerd. Rechts zie je een zilveren ring die ik van mijn vader heb gekregen toen ik rond de 10 jaar was. Ik mocht hem toendertijd zelf uitzoeken en ik draag 'm nu nog omdat ik dan een fijne herinnering met me meedraag.


Ik draag graag armbandjes. Girly armbandjes die mijn outfit opfleuren. Ik heb ze in allerlei soorten, kleuren en maten, maar de armbandjes die nu voorbij komen draag ik het liefst en het meest.

Dit waren cadeautjes, maar ik gok dat ze van Bijoux Brigitte komen.


Beiden van de Girlzz (Utrecht)

Links zie je de armband die ik laatst bij Teske won, rechts zie je de armband die ik kreeg van mijn beste vriendin, voor mijn 21e verjaardag.


Kettingen zijn ook leuk om je outfit op te fleuren, maar ik hou ook van simpele, zilveren kettinkjes.

Links een zilveren ketting met een glazen potje met kraaltjes, rechts een zilveren sleutelketting. Beide komen ze van Vero Moda.


Deze ketting draag ik het meest. Ik heb deze al héél lang, al zowat vanaf mijn geboorte. Er hing oorspronkelijk maar één hangertje aan, namelijk het ronde hangertje waar mijn naam in staat gegraveerd. Nu hangt er ook nog een hartje aan, met daarin de naam van mijn vriend gegraveerd.


Hier zie je een 'dogtag'. Deze ketting is eigenlijk van mijn vriend, Hier staan zijn gegevens op, van vroeger. Ik heb deze ooit een keer van hem afgepakt en vervolgens nooit meer terug gegeven. Inmiddels heb ik er zelf eentje laten maken voor hem, met een lieve tekst erop. Dan hoeft 'ie z'n eigen ketting niet meer zo te missen! Ik heb z'n gegevens even wazig gemaakt.


Dit is mijn nieuwste aanwinst wat betreft sieraden: het Put a Ribbon on it kettinkje van Serenity Designs. Echt een perfecte ketting die goed bij mij past! Ik vind 'm super schattig.


En natuurlijk, last but not least: de oorbellen! De laatste tijd vergeet ik vaak oorbellen in te doen, of heb ik haast en denk ik: laat maar zitten. Maar de oorbellen die ik het meest en liefst draag, zie je hieronder.

Links zie je een paar oorbellen van mijn overleden oma. Ik vind ze erg mooi en chique! En daarbij komt nog dat ze al ontzettend oud zijn, en ook veel waard zijn. Rechts zie je schattige strikjesoorbellen. Deze komen van Vero Moda.


Op deze foto zie je mijn grote oorbellen die ik vaak draag. De grote zilveren hangers en de houten oorbellen komen van Six, de zilveren ringen komen van Bijoux Brigitte.


Dat was het! Ik heb natuurlijk nog meer sieraden die ik graag draag, maar dit zijn toch wel mijn meestgeliefde sieraden. Aan veel van deze sieraden zit ook een verhaal of herinnering vast.

Wat voor sieraden dragen jullie graag?

Adverteerdirect