19-10-2011

Meest Gebruikte Producten Op Dit Moment


Ik doe niet aan maandelijkse favorieten, maar natuurlijk heb ik wel een aantal producten die ik het meest gebruik. Deze producten veranderen weleens, maar sommige zijn ook echt mijn holy grails en gebruik ik echt bijna elke dag. Eén keer in de zoveel tijd laat ik die producten zien en vandaag is het weer zover!


Hier zie je de oogmake-up die ik momenteel het meest gebruik. Ik ben helemaal verliefd op het Au Naturel palette van Sleek, die ik al heel veel gebruikt heb! Mijn favoriet is de tweede kleur uit de onderste rij, in combinatie met verschillende andere kleuren uit het palette. Verder zie je op de foto mijn wenkbrauwproducten: een bruin oogpotloodje van Miss Helen, een wenkbrauwpotlood van HEMA en de bruine wenkbrauwgel van HEMA. Daaronder zie je mijn favoriete eyeliner: Catrice Liquid Liner Waterproof, de zwarte versie. Deze heeft een vilten tip en werkt heel gemakkelijk! Onder de eyeliner zie je mijn alltime favorite mascara: Max Factor False Lash Effect. Ik ben nog geen betere mascara tegengekomen!


Over naar de gezichtsproducten. Zoals sommigen wel weten gebruik ik liever geen vloeibare foundation, omdat ik vind dat ik het niet nodig heb en het ziet er vaak toch een stuk minder natuurlijk uit. Wel gebruik ik concealer. Mijn favoriet is Essence Stay All Day concealer in 010 Natural Beige. Dit poeder ik altijd even af, ook om mijn gezicht minder glimmend te maken. Dit doe ik soms met de Catrice Mineral Powder Make-Up in 020, Sahara Beige, en soms met Essence Translucent Loose Powder (uit de 50’s Girls Reloaded collectie). Ik ben één product vergeten op de foto te zetten, en dat is de Sephora Mineral Loose Powder Foundation, die gebruik ik ook graag, als ik iets meer dekking nodig heb.


Blush, ik ben er gek op! Ik heb dan ook aardig wat blushes in mijn stash, omdat ik vind dat dat echt verandering in mijn gezicht brengt. Elke maand komt er wel weer minstens eentje bij en het was dan ook moeilijk om een keuze te maken uit de blushes, maar dit zijn ze geworden. Linksboven zie je NYC Colorwheel in Pink Cheek Glow en daarnaast zie je NYC Colorwheel in All Over Bronze Glow (wat dus een bronzer is). Onderaan zie je mijn lievelingetje: Rose Gold van Sleek. Prachtige blush!


Dan hebben we natuurlijk nog de lipproducten. Mijn twee meest gedragen lipsticks zijn Shake-up Pink van Rimmel en Chatterbox van MAC. De twee lipglossen die ik het vaakst in mijn make-up tasje stop zijn Rockerfeller Red van NYC en My Favorite Milkshake van Essence.


Twee vergeten op de foto te zetten producten: Urban Decay Primer Potion (de fijnste die ik tot nu toe heb geprobeerd!) en mijn Biocura lippenbalsem.


Ook heb ik een paar meest gebruikte kwasten. Als eerst de Smokey Eyes kwast van Essence, deze gebruik ik in mijn arcadeboog of om oogschaduw in mijn buitenste ooghoek aan te brengen. Daarnaast een platte oogschaduwkwast van HEMA, waarmee ik oogschaduw aanbreng op mijn bewegend ooglid. Daarnaast zie je de welbekende blending kwast van HEMA, die ik gebruik om – jawel – oogschaduw mee te blenden. Naast de blending kwast zie je mijn contourkwast van ELF, deze gebruik ik om bronzer en/of highlighter aan te brengen. Daarnaast zie je een angled blush brush van H&M, die eigenlijk een beetje prikt, maar ik heb nog geen vervangende kwast gevonden. Deze gebruik ik om blush aan te brengen. Als laatst zie je een grote poederkwast van ELF, die echt ontzettend fijn is – en hij is maar 1 euro!

Dat waren mijn meest gebruikte producten op dit moment! Best moeilijk om te kiezen, maar ik heb nu wel echt mijn favoriete producten eruit gepikt.

Wat is/zijn jouw holy grail(s)?

Adverteerdirect