08-10-2011

NOTD Claire's Pale Yellow


Laatst was ik in Utrecht aan het winkelen en wilde de vriendin met wie ik was even naar de Claire’s. Oké, prima! Eenmaal in de Claire’s kwam ik een wel heel leuk nagellakje tegen, die in mijn nagellakstash uniek zou zijn! Natuurlijk kon ik het niet laten om deze mee te nemen.


De kleur van deze nagellak vind ik erg leuk en bijzonder. Ik zou het als pastelgeel omschrijven. Het is lichter dan de meeste gele nagellakkleuren. De nagellak heeft een beetje dezelfde kleur als post-its – die zie ik nu toevallig liggen en komt de kleur toch echt wel mee overeen, haha.


Deze nagellak is dus van de Claire’s en heeft voor zover ik weet geen naam. Op het bonnetje staat ‘pale yellow’, maar ik denk dat dit gewoon een omschrijving is van de kleur. Een nummer kan ik ook niet ontdekken, zoals bijvoorbeeld HEMA dat heeft voor hun nagellak. Jammer, een naam vind ik toch altijd wel erg leuk als het gaat om cosmetica.

De nagellak dekt na drie laagjes, maar dan is ‘ie ook wel meteen helemaal dekkend en glad. Hij lakt verder niet vervelend en het kwastje is ook prettig. Oké, je moet misschien wel één laagje meer lakken dan bij de meeste lakjes, maar dan heb je ook wel een heel leuk kleurtje! De nagellak bleef vier dagen zitten zonder chips. Daarna was ik toe aan een ander kleurtje, dus misschien zou ‘ie het nog langer uithouden.

Ik betaalde €2,95 voor deze pastelgele nagellak en kocht hem bij de Claire’s.

Wat vinden jullie van deze kleur? Zouden jullie zoiets dragen op je nagels?

Adverteerdirect